Hallo dames en heren.. Ik had hulp nodig bij het keuze maken tussen welke androgene anabolen of hgh ik nu moes nemen.. Ik heb al veel informatie opgezocht, zeker 6 maanden bezig geweest, maar als nog wil ik wat meer informatie.. Hieronder zullen mijn vragen staan.. Graag zou ik nette antwoorden willen, je mag ook wel andere nuttige informatie toevoegen, bijvoorbeeld als je het allemaal mij afraad, zou ik het op zn minst fijn vinden als ik mag weten waarom 
1) ik heb zeer kleine smalle kaken, ook is mijn hoofd omtrek en gezichtsoppervlakte te klein.. ik zou dit allemaal groter willen hebben.. Wat zou u gebruiken??
2) ik zou ook echt wat meer kracht willen hebben.. Ik ben te dun, en het is voormij echt moeilijk om aan te komen..
Dus dames en heren..
Tips Welkom !!

1) ik heb zeer kleine smalle kaken, ook is mijn hoofd omtrek en gezichtsoppervlakte te klein.. ik zou dit allemaal groter willen hebben.. Wat zou u gebruiken??
2) ik zou ook echt wat meer kracht willen hebben.. Ik ben te dun, en het is voormij echt moeilijk om aan te komen..
Dus dames en heren..
Tips Welkom !!