MuscleMeat

Beter uitzien, sterker worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

bossyplay

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
60kg
Hallo dames en heren.. Ik had hulp nodig bij het keuze maken tussen welke androgene anabolen of hgh ik nu moes nemen.. Ik heb al veel informatie opgezocht, zeker 6 maanden bezig geweest, maar als nog wil ik wat meer informatie.. Hieronder zullen mijn vragen staan.. Graag zou ik nette antwoorden willen, je mag ook wel andere nuttige informatie toevoegen, bijvoorbeeld als je het allemaal mij afraad, zou ik het op zn minst fijn vinden als ik mag weten waarom ;)

1) ik heb zeer kleine smalle kaken, ook is mijn hoofd omtrek en gezichtsoppervlakte te klein.. ik zou dit allemaal groter willen hebben.. Wat zou u gebruiken??

2) ik zou ook echt wat meer kracht willen hebben.. Ik ben te dun, en het is voormij echt moeilijk om aan te komen..

Dus dames en heren..

Tips Welkom !!

Hallo dames en heren.. Ik had hulp nodig bij het keuze maken tussen welke androgene anabolen of hgh ik nu moes nemen.. Ik heb al veel informatie opgezocht, zeker 6 maanden bezig geweest, maar als nog wil ik wat meer informatie.. Hieronder zullen mijn vragen staan.. Graag zou ik nette antwoorden willen, je mag ook wel andere nuttige informatie toevoegen, bijvoorbeeld als je het allemaal mij afraad, zou ik het op zn minst fijn vinden als ik mag weten waarom ;)

1) ik heb zeer kleine smalle kaken, ook is mijn hoofd omtrek en gezichtsoppervlakte te klein.. ik zou dit allemaal groter willen hebben.. Wat zou u gebruiken??
slechte reden om aas te gaan gebruiken..
2) ik zou ook echt wat meer kracht willen hebben.. Ik ben te dun, en het is voormij echt moeilijk om aan te komen..
drink iedere dag 1l chocomelk en 1l melk per dag, werk dit niet, voeg dan weer 1l toe..
Dus dames en heren..

Tips Welkom !!

Kortom geen aas gebruiken..

wat is je op dit moment je voeding/training?

Dus dames en heren..

Tips Welkom !!

Je zegt het zelf al ik ben te dun .
1 Maak eerst is een fatsoenlijk voedingschema
2 train je en hoelang al?

Deca dianabol en test en veel brood en macdonalds.. Ben je zo van die smalle kaaklijn af.. Niet dat je een kaaklijn overhoud maar ach;p

Deca dianabol en test en veel brood en macdonalds.. Ben je zo van die smalle kaaklijn af.. Niet dat je een kaaklijn overhoud maar ach;p

balloon-man.jpg

1m82 en 60 kg is dramatisch smal, dat is amper meer dan waar ik begonnen ben. Er is dus absoluut geen nood aan AAS of andere hormonen. Een goed trainings en voedingsschema moeten je al makkelijk een 10 a 15 kg kunnen opleveren de komende twee jaar.

Ik ben ook zo smal begonnen gewoon blijven door bulken

Wat weet je eigenlijk al wel na 6 maanden onderzoek? AAS zorgen er namelijk niet voor dat je aankomt, dat doe je door middel van voeding.

Heb je ook getraint in die 6 maanden?

• Topic Starter Topic Starter
ja, ik heb getraind in die 6 maanden, ik kom van de 54kg ...

ik weet dat groot word, naar mate ik eet. Dus ookal gebruik aas, moet ik gewoon veel eten.. en op zich doe ik dat nu ook al best goed.. kan beter maar daar zal ik de komende tijd sowieso ook verandering in gaan brengen..

De reden dat ik aas of hgh wil gebruiken is dat ik echt te dunne arm botten heb,, te kleine kaken heb..

Ik vind het qua uiterlijk echt niet meer leuk.. eerlijk gezegt.. mijn broer was ook dun, hij had al wel dikkere botten toen hij begon.. hij is ondertussen 70 kg, en heeft ook al goeie botten... Maar het probleem bij mij is dus echt dat ik ook dikkere botten wil.. ook grotere kaken

Tips ??

ja, ik heb getraind in die 6 maanden, ik kom van de 54kg ...

ik weet dat groot word, naar mate ik eet. Dus ookal gebruik aas, moet ik gewoon veel eten.. en op zich doe ik dat nu ook al best goed.. kan beter maar daar zal ik de komende tijd sowieso ook verandering in gaan brengen..

De reden dat ik aas of hgh wil gebruiken is dat ik echt te dunne arm botten heb,, te kleine kaken heb..

Ik vind het qua uiterlijk echt niet meer leuk.. eerlijk gezegt.. mijn broer was ook dun, hij had al wel dikkere botten toen hij begon.. hij is ondertussen 70 kg, en heeft ook al goeie botten... Maar het probleem bij mij is dus echt dat ik ook dikkere botten wil.. ook grotere kaken

Tips ??

http://www.youtube.com/watch?v=1-qb79MSJrg

Dit moet wel een trol zijn. Waar zit Tremendes om er een slotje op te gooien?

Leeftijd?

• Topic Starter Topic Starter
19 jaar oud

en waarom zou er een slotje op het forum moeten komen? tis serieus hoor, khad me voorgenomen om anabolen te gebruiken nadat ik de positieve effecten zag bij n paar vriende..

ik wil gewoon dikkere botten, grotere hoofd.. sneller aankomen, maar zeker niet in vet(!)

19 jaar oud

en waarom zou er een slotje op het forum moeten komen? tis serieus hoor, khad me voorgenomen om anabolen te gebruiken nadat ik de positieve effecten zag bij n paar vriende..

ik wil gewoon dikkere botten, grotere hoofd.. sneller aankomen, maar zeker niet in vet(!)

Je hoofd en botten groeien niet door AAS knurft.

Sorry, ff schoon ondergoed nodig ;)

19 jaar oud

Erg veel onwetendheid nog jongeman, geeft niks..lekker lezen hier. Big cat gaf je oa al een goed antwoord. Lees deze nog eens aandachtig.
Ga met een goed voedingsschema aan de slag, ga goed en hard trainen. Een half jaar is niks. Trek er eerst maar eens 3 jaar vooruit.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven