AndroidHealthClinic

Betere opname Winstrol?

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Ik ben mij wat aan het verdiepen in de AS, en dan met name in Winstrol.
Keb dus wat rondgekeken hier en daar en nu heb ik al een paar keer gelezen dat het innemen van dit wondermiddel samen met grapefruit sap zou helpen en ook het opdelen van de pil in tweeën en verdeeld over de dag innemen.
Het gaat dus over tabs.

FF 2 quotes:

drink grapefruit juice with orals and this would help decrease or cancel out the enzyme that breaks down the potency of the pills.

en

splitting the pill up into 2 doses through out the day helps also,because of the short half life.

Mijn vraag aan jullie kenners: Klopt dit?

• Topic Starter Topic Starter
antwoord op mn 2e vraag heb ik al gevonden

ik ben nu zelf met een deca winstrol kuurtje. Ik neem de winny 3 keer per dag
2 s'morgens 2 voor trainen, 2 voor slapen 30 mg per dag is dit, ik ga de dosering verhogen tot 40 mg, **** die shit vriend!!!

Idd gewoon verdelen in 2 gelijke porties p. dag. Winstrol heeft niet zon kort halfleven als dbol.

Er is onlangs opnieuw uit onderzoek gebleken dat álle orale medicijnen een versterkte en/of langdurigere werking hebben als ze inderdaad met grapefruitsap worden ingenomen.
In grapefruitsap zitten enzymen die de werkzame stof beschermen tegen afbraak door de lever, eenvoudig gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
You must spread some Reputation around before giving it to DBC01 again.

tnx bro. had ik net nodig. de karma hou je tegoed

Dank je.

Was ik bijna vergeten eraan toe te voegen dat het dus ook gevaarlijk kan zijn om orals in te nemen met grapefruit-sap. het versterkt de werking dus, en in welke mate, da's niet exact te omschrijven.

Ik heb ooit met een kuurtje anavar grapefruitsap gedronken, leek wel te merken, maar zeker weet ik het niet, ik had het eigenlijk ook zonder grapefruitsap te testen..
Ik ga binnenkort om mijn kuur te beeindigen nog een paar weken dianabol nemen (was eigenlijk van lan om winstrol te nemen, maar heb al last van mijn gewrichten) daar ga ik ook weer grapefruitsap bij drinken.. Wie weet werkt het, veel kost het niet :)

Zeker de moeite waard om te gaan proberen als ik dit zo lees....btw creatine wordt ook aangeraden met grapefruitsap te drinken. Mss om dezelfde reden.

Dus 2 porties, 's ochtends en 's middags?!

BigCat had het over 1 portie, en dan vrij vroeg omdat wi9nny toch een langer halfwaardetijd heeft dan bv dbol

Ik moet ng 1,5 week dboll en ik ga die grapefruit theorie eens proberen.

Dboll zei:
Zeker de moeite waard om te gaan proberen als ik dit zo lees....btw creatine wordt ook aangeraden met grapefruitsap te drinken. Mss om dezelfde reden.

Zou opzich kunnen maar ik denk het niet.

De functie van een fruitsapje met creatine is meer dat het sneller
naar je spieren word gebracht door de koolhydraten.

Terug
Naar boven