XXL Nutrition

Betreffend alle Islamtopics

Status
Niet open voor verdere reacties.

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Waardering
1.785
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Zoals iedereen al wel gemerkt heeft is er momenteel een enorme toename aan discussies omtrent Islam. Welke altijd binnen 2 pagina's worden gekaapt door godsdienstwaanzinnigen waarna er tientallen pagina's aan "discussies" ontstaan met nul komma nul uitkomst.

Ik stel voor dat we deze topics vanaf nu gaan doodzwijgen, opdat we zowel de onderlinge vrede kunnen handhaven en er een legitieme reden is om bepaalde figuren (ik noem geen namen) niet langer een podium te bieden voor hun ongefundeerde drang tot verdediging/bekering.

Verder ben ik me meer dan bewust van de ironie van een islamtopic over het aantal islamtopics.

wat een ironie een islamtopic over het aantal islamtopics.

waar moet ik dan trollen

Zoals iedereen al wel gemerkt heeft is er momenteel een enorme toename aan discussies omtrent islam. Welke altijd binnen 2 pagina's worden gekaapt door godsdienstwaanzinnigen waarna er tientallen pagina's aan "discussies" ontstaan met nul komma nul uitkomst.

Ik stel voor dat we deze topics vanaf nu gaan doodzwijgen, opdat we zowel de onderlinge vrede kunnen handhaven en er een legitieme reden is om bepaalde figuren (ik noem geen namen) niet langer een podium te bieden voor hun ongefundeerde drang tot verdediging/bekering.

Verder ben ik me meer dan bewust van de ironie van een islamtopic over het aantal islamtopics.

Only Allah(swt) knows.

Volkomen mee eens, het is geen godsdiensten forum hier...

Post die foto van je reet nou eens dan verdomme

Laat je hersens werken.

Gebruik je ogen.

En lees:

Overige topics
allerlei

Politiek, Maatschappij, Economie en Religie
Discussieer over politieke, maatschappelijke, economische en religieuze topics.

Er is een heel sectie op dit forum dedicated aan religie.

Ik stel ouderwetse bans voor.

Laat je hersens werken.

Gebruik je ogen.

En lees:

Overige topics
allerlei

Politiek, Maatschappij, Economie en Religie
Discussieer over politieke, maatschappelijke, economische en religieuze topics.

Er is een heel sectie op dit forum dedicated aan religie.

Het mag dan wel in de juiste sectie staan, maar het begint me te irriteren.

Jij blijft constant het tegendeel (of wat dan ook) posten tegen al die mensen, die hun gedachten toch niet zullen veranderen.

Ik snap niet wat je ermee wilt bereiken, je bereikt er in ieder geval niks mee.
Ze trollen je alleen maar.

Dus beter kap je ermee en ga je het eens over de sport hebben ofzo.

Eens,en oldschool bans uitdelen idd.

+1 voor ts. Niemand zit te wachten op al die topics.

ik haat het altijd als mensen 'welke' gebruiken
niet verder gekomen dan tweede zin dus

• Topic Starter Topic Starter
ik haat het altijd als mensen 'welke' gebruiken
niet verder gekomen dan tweede zin dus

BA0iZzyCIAImIXI.jpg

Godver hoe flauw :roflol:

Ik vind het net hilarisch om hun religie te kakken te zetten. Iets dat al veel vroeger had moeten gebeuren, ms worden ze dan wat minder wereldvreemd.

Ms als deze generatie moslims dan uitsterft dat de volgende generatie hun boekje leest als de gemiddelde Christen, minder serieus.

Only Odin (prt) knows.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ik stel ouderwetse bans voor.

I second that. Reden van ban, anti-christelijke houding. Als merendeel katholieken kunnen we dit niet blijven tolereren.

Ik stel nieuwe kruistochten voor. Voor God, Kerk en Vaderland!

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Het mag dan wel in de juiste sectie staan, maar het begint me te irriteren.

Jij blijft constant het tegendeel (of wat dan ook) posten tegen al die mensen, die hun gedachten toch niet zullen veranderen.

Ik snap niet wat je ermee wilt bereiken, je bereikt er in ieder geval niks mee.
Ze trollen je alleen maar.

Dus beter kap je ermee en ga je het eens over de sport hebben ofzo.

Negeren.. You are doing it wrong (had er ook moeite meer juist even)

Wat zit die Kuzu te zweten bij Jinek

Als we in elk islamtopic foto's van spareribs gaan posten en de topics kapen zal dat werken

First!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

2 varkens voor dit topic.

Smiling-Pigs.jpg

Vind ze wel lachen eigenlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven