XXL Nutrition

Betrouwbaar navigatiesysteem

Big-J

Eindbaas
Elite Member
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
Ik zoek een goedkoop maar betrouwbaar navigatiesysteem. Ik heb nu een MIO en die was ook goedkoop, maar wat een k*t apparaat (is wel 2-3 jaar oud). Frankrijk moet in ieder geval gedekt zijn.

Ik heb de garmin nuvi en die vind ik wel chill, ik heb ook al met een tomtom en mio gereden en die vond ik gewoon k*t

Edit, is wel gewoon benelux maar volgens mij kun je die mappen ook gewoon uitbreiden

Ik zweer bij een tomtom.. staan vaak in promotie, ff wat winkelblaadjes doorbladeren gedurende een maandje en je kan je er sowieso eentje op de kop tikken! (ik denk dat er nu ook promoties gaan komen omdat mensen op reis gaan vertrekken nzo)

of navigon op iphone.. :)

TomTom, nooit problemen mee gehad :)

Ik zoek een goedkoop maar betrouwbaar navigatiesysteem. Ik heb nu een MIO en die was ook goedkoop, maar wat een k*t apparaat (is wel 2-3 jaar oud). Frankrijk moet in ieder geval gedekt zijn.

Hoezo is die Mio k*t dan ?

Ik heb er ook een en kan het prima met dat ding vinden. Snel, accuraat, wat wil je nog meer ?

Garmin Nuvi is een goede

staan aantal tomtom's in de aanbieding in de makro :)

Navman en tomtom vind ik wel 1 van de betere.

Navman en tomtom vind ik wel 1 van de betere.

Ik heb van de buren weleens een Navman geleend, maar ik ben er toch niet echt over te spreken. Ik gebruikte deze voornamelijk om naar Duitsland te rijden. Van Nederland naar Duitsland is geen probleem. Hij heeft overal signaal en brengt je dus ook waar je moet zijn. Maar als je dat ding dan aanzet in Duitsland krijgt hij plotseling geen signaal meer totdat ik weer bijna in Nederland ben (in mijn geval ontvangt dat ding in Duisburg pas weer signaal, maar als ik daar ben aangekomen weet ik de weg zo ook wel naar huis)

Medion heeft altijd zeer goede kwaliteit.

Laptops, TV's en navi's zijn allemaal super!

VDO gebruik ik en dat is goed

Ik heb een navigon en ben er zeer tevreden mee...

Terug
Naar boven