MuscleMeat

Beveiligde pdf file

Isnogood

Ripped Bodybuilder
Waardering
216
Lengte
1m87
Massa
80kg
Hallo boys, ik moet voor een vak het boek http://www.amazon.com/Optimization-Insights-Applications-Princeton-Mathematics/dp/0691102872 kopen, zoals jullie zien een nogal dure grap.

Nu heb ik via onze ub catalogus een link gevonden naar DawsonEra om het als ebook te kunnen bekijken of te downloaden. Ik moest aangeven hoe lang ik het boek wilde lezen en toen kreeg ik een download linkje. Bij het openen van het bestand kreeg ik de melding dat de file anoniem gegevens verstuurd naar de DawsonEra server. Verder heeft ELKE pagina een irritant groot watermerk.

Ik heb 0 verstand van pdf, maar is het mogelijk dat ik de pdf dus binnen een x aantal dagen niet meer kan lezen? Is het mogelijk om dat watermerk te verwijderen? Het is ook niet mogelijk om vanuit het bestand te printen, ook vrij irritant.

werk nooit met .pdf bestandjes maar kun je geen print-screens maken ?
Snap wel dat dat erg veel werk is met 6xx pagina's maar toch
Watermerk zou Photoshop werk worden, maar dat is echt onbegonnen werk voor 6xx pagina's

Je hebt ook screenrecorders,.. neem je beeldscherm op en scroll/blader door je boek heen,.. later, door iedere keer je "filmpje" op pauze te zetten zou je je boek kunnen lezen.

Je krijgt normaal een melding voor een pdf connect met een website, kan je gewoon blokkeren.

Na x dagen niet meer leesbaar kan opzich wel dmv scripting, maar is ook wel te omzeilen via Acrobat Pro of andere software, moet je maar eens op googlen, "remove pdf script" oid.

Terug
Naar boven