Fitness Seller

Beveiligde PDF

Moraalridder

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
2.963
Beste allemaal,

Tegen beter weten in toch dit topic. Ik moet voor mijn studie een (wetenschappelijke) tekst lezen van 68 kantjes. Deze tekst staat alleen op internet en is beveiligd, zal met auteursrecht te maken hebben. Nu zit ik ermee dat 68 kantjes van een pc lezen k*t is. Echt k*t. Bovendien moet ik er dus een presentatie over geven, want anders had het me ook niet geboeid. Ik heb even rondgekeken om dit probleem op te lossen en de enige voortgang die ik heb gemaakt is dat ik een free trial versie heb gedownload waardoor ik nu de helft heb gekraakt.

Mijn vraag: Is er iemand die een ander trucje weet, waardoor ik de hele versie kan uitprinten/de tekst kan kopiëren?

Plaats de link eens van het pdf bestand svp :)

Welk formaat is het en heb je een link/screenshot?

Edit, Daniel was sneller. :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, ik zal ff kijken. Wat het is: de link staat op blackboard, als je er onbekend mee bent: Dit is waar al je vakken staan, documenten etc. Je kan er alleen inkomen met een wachtwoord. Maar ik ga ff kijken. Iig alvast bedankt. Het is trouwens een boek, maar wij moeten een gedeelte lezen. Ik post nu de link, maar betwijfel of andere mensen erop kunnen klikken.
http://blackboard.uva.nl/webapps/po...execute/launcher?type=Course&id=_57671_1&url=

Edit: als ik er op klik kom je op een meer algemene pagina, je moet dan naar links literatuur gaan en dan naar het artikel van Hall en Soskice

Edit 2: Je kan hier zeker niet het bestand uploaden, want ik heb m wel op mn pc staan.

Laatst bewerkt:
Vraagt om een login en paswoord.
Screenshot?

Van de eerste pagina ?

Hoe de F voeg ik een plaatje in vanaf mn pc hier.:o

Ik moet echt eens een cursus gaan volgen.

Laatst bewerkt:
Ik ken blackboard wel, wij gebruiken het ook. maar kan niet inloggen met mijn gegevens.

Uh, dit word wel lastig, want je wilt niet je gegevens hier neer zetten.
Dat word printscreenpro downloaden en alle pagina's screenen en uitprinten :)

Ik ken blackboard wel, wij gebruiken het ook. maar kan niet inloggen met mijn gegevens.

Uh, dit word wel lastig, want je wilt niet je gegevens hier neer zetten.
Dat word printscreenpro downloaden en alle pagina's screenen en uitprinten :)

mmz ok, ik zal eens kijken naar dat programma. Is dat veel werk?

Edit 2: Je kan hier zeker niet het bestand uploaden, want ik heb m wel op mn pc staan.

PDF uploaden kan tot 1mb (zie overige opties bijlage toevoegen) En OT, laat me raden; je zit op Roeterseiland. Ik heb daar ooit planologie gedaan.

Heb je trouwens als geprobeerd om via google te zoeken op filetype:pdf en dan naam van het artikel. Wellicht staat het elder op www onbeveiligd of wellicht in de nieuwsgroepen http://www.binsearch.info/ Als het in nieuwsgroepen staat maar je weet niet hoe dat werkt, laat dat dan ff weten.

PDF uploaden kan tot 1mb (zie overige opties bijlage toevoegen) En OT, laat me raden; je zit op Roeterseiland. Ik heb daar ooit planologie gedaan.

Heb je trouwens als geprobeerd om via google te zoeken op filetype:pdf en dan naam van het artikel. Wellicht staat het elder op www onbeveiligd of wellicht in de nieuwsgroepen Binsearch -- Usenet search engine Als het in nieuwsgroepen staat maar je weet niet hoe dat werkt, laat dat dan ff weten.

Nee niet roeterseiland, zit bij oudemanhuispoort. (gelukkig) Via scholar.google.nl komt het boek te verschijnen, maar daar missen natuurlijk ook pagina's uit. Het is ook echt te gek voor woorden dat het zo k*t geregeld is: Je betaalt 100en euri aan boeken, nog een paar tientjes voor 4teksten in een reader en dan nog dit gezeik.

Laatst bewerkt:
Nee niet roeterseiland, zit bij oudemanhuispoort. (gelukkig) Via scholar.google.nl komt het boek te verschijnen, maar daar missen natuurlijk ook pagina's uit. Het is ook echt te gek voor woorden dat het zo k*t geregeld is: Je betaalt 100en euri aan boeken, nog een paar tientjes voor 4teksten in een reader en dan nog dit gezeik.

Edit* ik zie nu de bijlage pas.

Laatst bewerkt:
Kan je die pdf openen in mijn post hierboven?

Tekst is Peter Hall and David Soskice: "An introduction to varieties of capitalism. Maar dit is is geloof ik een boek, waarvan wij een deel lezen.

Bedankt, ik zal ff kijken. Wat het is: de link staat op blackboard, als je er onbekend mee bent: Dit is waar al je vakken staan, documenten etc. Je kan er alleen inkomen met een wachtwoord. Maar ik ga ff kijken. Iig alvast bedankt. Het is trouwens een boek, maar wij moeten een gedeelte lezen. Ik post nu de link, maar betwijfel of andere mensen erop kunnen klikken.
http://blackboard.uva.nl/webapps/po...execute/launcher?type=Course&id=_57671_1&url=

Edit: als ik er op klik kom je op een meer algemene pagina, je moet dan naar links literatuur gaan en dan naar het artikel van Hall en Soskice

Error: Unavailable Tool Link. The target is unavailable.
Monday, 18 October 2010 13:22:51 o'clock CEST

Politieke Economie.

Sowieso :o

Edit: Heb je pdf, ff checken wat ik kan doen.

Tnx man!

Kan je die pdf openen in mijn post hierboven?

Tekst is Peter Hall and David Soskice: "An introduction to varieties of capitalism. Maar dit is is geloof ik een boek, waarvan wij een deel lezen.

Ja kan het openen maar niet printen en via google vind ik het artikel nog een paar keer maar steeds niet te printen. Via nieuwgroepen vind ik niks. Sorry maat ik kan je niet verder helpen. Het kraken van beveiliging kan je proberen maar in het verleden is mij dit nooit gelukt eigenlijk. Ik ken je probleem, heb ik ook vaak gehad.

Klaar, gekraakt en wel. Zat niet eens een password op trouwens, prutsers. Moest wel nog gedecrypt worden om te kunnen printen, is nu dus ook mogelijk.

Bijlagen

Eric you just made my day!
Ik weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen, of heb jij betaald voor dat programma?
Heel erg bedankt in ieder geval!!!
(de rest ook overigens)

Terug
Naar boven