Fitness Seller

Nieuws Beverly Hills 90210

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
KELLY TAYLOR OPNIEUW IN BEVERLY HILLS
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Er komt een nieuwe versie van "Beverly Hills 90210", de populaire tienerserie uit de jaren 90. Actrice Jennie Garth zal opnieuw opduiken in de serie als Kelly Taylor.

De nieuwe versie van "Bevery Hills 90210" speelt zich weer af in de middelbare school West Beverly High. Taylor werkt er als begeleidster van studenten.

De originele versie van "Beverly Hills 90210" ging 10 seizoenen mee. De hoofdrolspelers groeiden wereldwijd uit tot tieneridolen, Jason Priestley en Luke Perry op kop.

Bron: TT

Haha, ik vond het altijd een k*tserie.

Haha..

Heel jammer weer dit. Het was 10j geleden al k*t.. en dat wordt het nu weer.

ik was zo fan van die serie... Ik had nog net geen posters van die mooie jongens op m'n kamer.

En er zaten regelmatig halferotische scenes in die afleveringen. Brandon en Kelly, Dylan en Kelly, Dylan en Brenda, Dylan en Brandon. Het was awesome.

Ik vond BH90210 echt GEWELDIG! Jammer dat ze nu een nieuwe serie gaan opnemen... Het zal het origineel toch nooit evenaren. Stoppen op het hoogtepunt.

Zij was lekker!

Mooi d'r zaten daar wel wat geile mokkeltjes tussen hoor, maar ze kunnen het beter herhalen denk ik ipv opnieuw beginnen.

Nostalgie. Ik keek de 1e afleveringen wel, maar na 10 ofzo ben ik afgehaakt.
Dan ken je het wel.

vroeger vond ik het wel een geile serie :D

Ik vond BH90210 echt GEWELDIG! Jammer dat ze nu een nieuwe serie gaan opnemen... Het zal het origineel toch nooit evenaren. Stoppen op het hoogtepunt.

jup, same here. Ik wil eigenlijk stieken de dvdboxen aanschaffen :roflol:

Ooooh Brain Austin Green *zucht* mn hele kamer hing vol met die dude :D

Kan me nu niet meer voorstellen dat ik hem ooit een knappje jongen vond.

Maargoed.

Ik vond Tori Spelling (Donna) zulke enge borsten hebben. Brrrr.

• Topic Starter Topic Starter
Het zal het origineel toch nooit evenaren. Stoppen op het hoogtepunt.

Tja, goed punt.

Stel je voor dat ze straks een vervolg maken op 'Friends' door bv 1 van de personages te nemen en die te omringen met talentloze acteurs. Dan gebruik je ook acteurs die in het origineel een andere rol speelden etc

Oh wacht, dat hebben ze gedaan. :o

Tja, goed punt.

Stel je voor dat ze straks een vervolg maken op 'Friends' door bv 1 van de personages te nemen en die te omringen met talentloze acteurs. Dan gebruik je ook acteurs die in het origineel een andere rol speelden etc

Oh wacht, dat hebben ze gedaan. :o
Ja, dat was een domme zet.

Zeker met die Eddie, die geflipte nieuwe huisgenoot van Chandler.

A-team, V, de Hulk...das nostalgie... 90210 waren de puisten op mijn kin....

Die series staan tegenwoordig in de videotheek... lovely...

Terug
Naar boven