MuscleMeat

bewerkt

als ik jou was zou ik toch nog wel een flinke tijd natural door gaan trainen, 70kg op een lengte van 183 is namelijk niet veel...
als ik je mag vergelijken met mij, ik ben 167 sta nu op 73kg met een vp van ongv 14% en dit is ook natural en ga nog steeds vooruit...
speel wat met je voeding en zie wat er gebeurt;)
wat ik altijd een beetje als mijlpaal gebruik is dat als je 183 bent dat je gewicht zo rond de 83kg moet zitten alvorens je met een kuur begint;)

btw je eet erg weinig, en vooral veel brood, je brinta mag meer, brood mag je op bepaalde plaatsen aanpasen voor rijst of pasta oid. kwark voor het slapen mag naar de 500gr en hier kan je evt noten bijvoegen voor de vetten;)
zoals ik al zei, speel wat met je eten;)

Laatst bewerkt:
Toen ik net begon met trainen woog ik meer en mijn lengte is 1.80-1.83 schaam je vriend

kom op man, je weegt 70 kg op 180!
leer eerst maar eens fatsoenlijk te eten, anders gaat een kuur niet veel voor je doen.

Toen ik net begon met trainen woog ik meer en mijn lengte is 1.80-1.83 schaam je vriend

En ? niet iedereen begint met een mooi gewicht ;)
Ikzelf ben begonnen op 56 kilo. toen ik 18 was. Je moet niet te neerbuigend doen tegonver mensen met een lager gewicht als jouw.

TS : start met je voeding helemaal op orde te brengen. Werk hier nog even na en plan eventueel nu al een kuur voor wat later. Gebruik deze tijd om je goed in te lezen en dan zul je geen vragen meer nodig hebben.

Zou eerst nog even doortrainen man, er valt nog meer dan zat te winnen naturel.

Je eet voornamelijk brood.. Probeer dat eens te vervangen door iets als rijst bijvoorbeeld.
Verder zou ik ook vlees/vis toevoegen.

Onthoudt ook:

Kom je niet aan? Dan eet je nog niet genoeg.

sorry man maar de schema die je van je trainer hebt gehad (ga ik van uit dat dat jou trainings schema is) is naar mijn mening een starters schema. zelfs als je daarna zelf wat inelkaar bent gaan knutsellen wilt het niet zeggen dat je na 6 maanden al klaar bent voor aas. Voor alle duidelijkheid 6 maanden serieus trainen is geen vrijkaart om een kuur te doen. je bent nog een jonki. eerst leren kruipen voor je wilt leren vliegen. Ik weet precies waar je staat want ik spreek uit ervaring. ben zelf 180 en heb een hele lange irritante tijd op de 70 kg gezeten. probeer om gewoon door te trainen en je voedings schema drastisch aan te passen. 150 gram vlees (die kipfilet niet mee geteld) is echt weinig en dan heb ik het alleen over vlees en niet dat je best wel veel brood eet.
niet om af te kraken maar je wilt tip. succes verder ;)

Lekker aan de winstrol gaan als je voedingsschema hierboven voor geen ene moer klopt.

Boterham? Meen je dat nou echt? Zelfs mijn dooie opoe eet nog meer.

Ga eerst is naturel gainen.

Moeilijk aankomen = onzin. Gewoon een kwestie van méér eten.
Verder is 6 maanden training écht veel te kort om al een kuur te gaan doen.
Het feit dat je je calorie behoeften berekend via zo'n automatisch calculatortje bewijst dat je waarschijnlijk geen realistisch beeld hebt van wat jou lichaam nodig heeft. Ieder lichaam is anders, neem de tijd om dit uit te zoeken.

Het feit dat je je calorie behoeften berekend via zo'n automatisch calculatortje bewijst dat je waarschijnlijk geen realistisch beeld hebt van wat jou lichaam nodig heeft. Ieder lichaam is anders, neem de tijd om dit uit te zoeken.
Moeilijk aankomen is geen onzin, ken genoeg mensen die immens veel moeten eten om aan te komen. Al komt het bij enkelen ook door iets met hun schildklier, maar toch :)

Moeilijk aankomen is geen onzin, ken genoeg mensen die immens veel moeten eten om aan te komen. Al komt het bij enkelen ook door iets met hun schildklier, maar toch :)

Oke wanneer het om medische redenen gaat, daar houd ik mij verder buiten aangezien ik daar niets vanaf weet. Maar als je als gezond persoon er niet in slaagt om gewicht bij te komen, is de oorzaak altijd hetzelfde, men eet niet genoeg. Natuurlijk snap ik wel dat er mensen zijn die gigantische hoeveelheden moeten eten, en dat terwijl hun eetlust misschien niet eens zo hoog ligt. Moeilijk aankomen is inderdaad geen onzin, dat was een beetje kortzinnig, bedoel alleen maar te zeggen dat hij toch echt meer zal moeten eten om aan te komen. Als hij niet kan aankomen door zijn voeding aan te scherpen, zal naar een kuurtje grijpen ook niet de oplossing bieden.

Je bent nog maar 20 jaar, je kunt echt nog wel 20kg aankomen naturel. het heeft de tijd nodig, maar aas is geen wondermiddel, als je nu al begint kun je snel niet meer zonder en zul je na een paar kuren year's on blijven.

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 23:39 ----------

Ik krijg 95% aan het gainen, zelfs ervaring met Aziaten die echt mager waren/zijn.
Daar wappert de jogging broek om de benen als ze in de wind lopen.
1.88/1.96m en 50/55kg wegen bij leeftijd van 20/22 en ouder.

Laatst bewerkt:
Zou eerst nog even doortrainen man, er valt nog meer dan zat te winnen naturel.

Je eet voornamelijk brood.. Probeer dat eens te vervangen door iets als rijst bijvoorbeeld.
Verder zou ik ook vlees/vis toevoegen.

Onthoudt ook:

Kom je niet aan? Dan eet je nog niet genoeg.

Met brood kan je ook prima.kuren hoor

Met brood kan je ook prima.kuren hoor

Maar van brood kom je een shitload aan vocht aan door het zout. Trust me, ik spreek uit ervaring. Zeker op zulke hoeveelheden brood. Daarbij schiet het wat mij betreft in de kcal ook niet op in vergelijking met rijst/kip of gehakt

• Topic Starter Topic Starter
bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Kijk aan, wat een reacties! :)
Met jullie advies kan ik wat mee, en zal ik ook zo goed mogelijk proberen na te leven.
Ga gewoon mijn best doen om zo ver mogelijk door te bulken, en zal
mijn eetschema aanpassen in hoeveelheid en variatie.
En zal dit toekomst plan maar een heel eind vooruit schuiven.
Super bedankt voor jullie reacties!

Veel succes! :)

kerel je zit zelf te kuren op 70 kg?

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 17:44 ----------

Kijk aan, wat een reacties! :)
Met jullie advies kan ik wat mee, en zal ik ook zo goed mogelijk proberen na te leven.
Ga gewoon mijn best doen om zo ver mogelijk door te bulken, en zal
mijn eetschema aanpassen in hoeveelheid en variatie.
En zal dit toekomst plan maar een heel eind vooruit schuiven.
Super bedankt voor jullie reacties!

verstandige keus! gelukkig niet zo eigenwijs als 90% hier op dbb:)

kerel je zit zelf te kuren op 70 kg?

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 17:44 ----------

verstandige keus! gelukkig niet zo eigenwijs als 90% hier op dbb:)

U mad?
Ik lees in je laatste topic dat je 81 kilo op 15% was, dus ik vraag me af wie er meer massa heeft.
Zit momenteel op 74 kg 9%. Mister 'supersized'.
Het ging me erom dat hij wil gaan kuren zonder kennis te hebben van voeding.

Terug
Naar boven