stevan93
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toen ik net begon met trainen woog ik meer en mijn lengte is 1.80-1.83 schaam je vriend

Moeilijk aankomen is geen onzin, ken genoeg mensen die immens veel moeten eten om aan te komen. Al komt het bij enkelen ook door iets met hun schildklier, maar tochMoeilijk aankomen = onzin. Gewoon een kwestie van méér eten.
Verder is 6 maanden training écht veel te kort om al een kuur te gaan doen.
Het feit dat je je calorie behoeften berekend via zo'n automatisch calculatortje bewijst dat je waarschijnlijk geen realistisch beeld hebt van wat jou lichaam nodig heeft. Ieder lichaam is anders, neem de tijd om dit uit te zoeken.

Moeilijk aankomen is geen onzin, ken genoeg mensen die immens veel moeten eten om aan te komen. Al komt het bij enkelen ook door iets met hun schildklier, maar toch![]()
Moeilijk aankomen is geen onzin, ken genoeg mensen die immens veel moeten eten om aan te komen. Al komt het bij enkelen ook door iets met hun schildklier, maar toch![]()
Zou eerst nog even doortrainen man, er valt nog meer dan zat te winnen naturel.
Je eet voornamelijk brood.. Probeer dat eens te vervangen door iets als rijst bijvoorbeeld.
Verder zou ik ook vlees/vis toevoegen.
Onthoudt ook:
Kom je niet aan? Dan eet je nog niet genoeg.
Kijk aan, wat een reacties!
Met jullie advies kan ik wat mee, en zal ik ook zo goed mogelijk proberen na te leven.
Ga gewoon mijn best doen om zo ver mogelijk door te bulken, en zal
mijn eetschema aanpassen in hoeveelheid en variatie.
En zal dit toekomst plan maar een heel eind vooruit schuiven.
Super bedankt voor jullie reacties!

Moeilijk aankomen = onzin. Gewoon een kwestie van méér eten.
Verder is 6 maanden training écht veel te kort om al een kuur te gaan doen.
Het feit dat je je calorie behoeften berekend via zo'n automatisch calculatortje bewijst dat je waarschijnlijk geen realistisch beeld hebt van wat jou lichaam nodig heeft. Ieder lichaam is anders, neem de tijd om dit uit te zoeken.
Kijk aan, wat een reacties!
Met jullie advies kan ik wat mee, en zal ik ook zo goed mogelijk proberen na te leven.
Ga gewoon mijn best doen om zo ver mogelijk door te bulken, en zal
mijn eetschema aanpassen in hoeveelheid en variatie.
En zal dit toekomst plan maar een heel eind vooruit schuiven.
Super bedankt voor jullie reacties!

+1kerel je zit zelf te kuren op 70 kg?
---------- post toegevoegd 29 october 2013 om 17:44 ----------
verstandige keus! Gelukkig niet zo eigenwijs als 90% hier op dbb![]()
kerel je zit zelf te kuren op 70 kg?
---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 17:44 ----------
verstandige keus! gelukkig niet zo eigenwijs als 90% hier op dbb![]()