stevan93
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral de medemens zal je liever op high test om zich heen hebben dan high tren![]()
Test verhoogt wordt bedoel je? Ow dat heb ik dan totaal niet
Veel van de info die daar staat is al gedateerd en achterhaald.Kijk even op de wiki pagina van het forum, daar staat uitgebreid informatie!
Die ervaring heb ik ook. Daarnaast vindt ik ook de looks er beter uitkomen met low-test/high-tren. En op het einde maakt het qua gains niet heel veel uit, maar wel in de spiegelExcuus, inderdaad naarmate de dosis test verhoogt wordt nemen bij mij de mentale sides toe.
Nee dat kan heel goed dat jij dat niet hebt, vandaar mijn voorgaande post dat dit verschilt per persoon. Gewoon proberen dan weet je het.

Test 250 + Tren 400 is perfect om mee te beginnen dan. Geen lichamelijke sides behalve zweten en een paar puistjes als je daar gevoelig voor bent.Welke dosering praat je dan over?
Ik heb nog geen ervaring met tren, als ik het ga proberen hou ik het liever eerst laag
Had je verder nog last van fysieke sites?