Fitness Seller

bewerkt

Dit zijn vragen die hier al zeker 20 keer beantwoord zijn.
Meer lezen, minder typen ;-)

Het lijkt er op dat coen dit topic zojuist alweer gesloten heeft, jammer.

• Topic Starter Topic Starter
bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Kijk even op de wiki pagina van het forum, daar staat uitgebreid informatie!

bewerkt

Laatst bewerkt:
High test low tren wordt over het algemeen aangeraden om massa te bouwen, low test high tren meer voor de looks

bewerkt

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je teveel sides wanneer je beide hoog doseert of?

bewerkt

Laatst bewerkt:
Dat verschilt per persoon, is maar 1 manier om daar achter te komen ;)

low test high tren vind ik persoonlijk voor cut ik deed laatst er mee bulken en kreeg last van me gewrichten ook stind ik een stuk harder uiteraard
normal test normal tren vind ik persoonlijk beter in bulk wel vochtiger maar geen last van gewrichten qua gains scheelde het ook iets maar waarsch deel vocht

aan einde kwam ik beetje op zelfde gains uit

Vooral de medemens zal je liever op high test om zich heen hebben dan high tren :p

Test verhoogt wordt bedoel je? Ow dat heb ik dan totaal niet

Test verhoogt wordt bedoel je? Ow dat heb ik dan totaal niet

Excuus, inderdaad naarmate de dosis test verhoogt wordt nemen bij mij de mentale sides toe.

Nee dat kan heel goed dat jij dat niet hebt, vandaar mijn voorgaande post dat dit verschilt per persoon. Gewoon proberen dan weet je het.

Kijk even op de wiki pagina van het forum, daar staat uitgebreid informatie!
Veel van de info die daar staat is al gedateerd en achterhaald.

Excuus, inderdaad naarmate de dosis test verhoogt wordt nemen bij mij de mentale sides toe.

Nee dat kan heel goed dat jij dat niet hebt, vandaar mijn voorgaande post dat dit verschilt per persoon. Gewoon proberen dan weet je het.
Die ervaring heb ik ook. Daarnaast vindt ik ook de looks er beter uitkomen met low-test/high-tren. En op het einde maakt het qua gains niet heel veel uit, maar wel in de spiegel :D

bewerkt

Laatst bewerkt:
Welke dosering praat je dan over?

Ik heb nog geen ervaring met tren, als ik het ga proberen hou ik het liever eerst laag :p
Had je verder nog last van fysieke sites?
Test 250 + Tren 400 is perfect om mee te beginnen dan. Geen lichamelijke sides behalve zweten en een paar puistjes als je daar gevoelig voor bent.

Terug
Naar boven