AndroidHealthClinic

Bewijs je Viking Powah !!!

The Locust

Ripped Bodybuilder
Waardering
44
Op zaterdag 6 januari vind opnieuw de traditionele ijsberenduik in Oostende plaats. Vorig jaar doken 3589 beren in de ijskoude Noordzee, inclusief enkele BV's.

Wij gaan daar zeker naartoe, afin op voorwaarde dat het koud en stormachtig genoeg is tenminste want met de huidige inconvenient truth weet je maar nooit. Mochten er hier vikings zitten die ook moedig genoeg zijn om de wilde schuimende wateren te trotseren, komt allen naar Oostende ! Misschien kunnen we voor de start afspreken. Ik zal te herkennen zijn aan mn zwembroek, tattoos en vikinghelm. We duiken dus RAW en zonder suits.

Inschrijven voor de Nieuwjaarsduik kan via de website en kost 3 euro. De duik vindt plaats op het strand voor de "Drie Gapers" in Oostende (bij het Stedelijke Zwembad en het Thermae Palace Hotel).

Als deelnemer krijg je een polsbandje dat je toegang biedt tot het voorbehouden startvak op het strand. Daarnaast krijg je :

- een Actimelleke
- een Peterman jenevertje of Glühwein
- een kom hete Royco Minute Soup
- omkleedruimte in de deelnemerszone
- ijskoud Noordzee water!
- een tas met leuke prijzen

Programma

11u00 Start daginschrijvingen (naast het Stedelijk Zwembad)
Mogelijkheid tot omkleden in het Stedelijk Zwembad en extra tenten naast het zwembad.

14u30 Verzameling in het startvak op het strand en gezamenlijke opwarming

15u00 Startschot voor de frisse duik

Waar zitten die beren hier ?

Ga zelf bij ons in 'de achtertuin' zwemmen ergens rond 't nieuwe jaar; de Oosterschelde, minstends zo koud.:D

Misschien kan ik m'n pa en ma toch overhalen om naar de Noordzee te gaan.

Ga het dit jaar voor het eerst doen, samen met wat maten van me.:D

ik haat zwemmen:)

Never nooit niet..

Meest achterlijke idee wat er bestaat.. elk jaar weer zie je al die idioten terwijl het <5 graden is in de zee duiken.. pff...

Wat heeft dit met powerlifting te maken (tenzij je beweert dat omdat alle powerlifters toch vet zijn ze geen last van het koude water hebben, in dat geval heb ik niks gezegd :))

Lijkt me ook meer iets voor die strandjanetten van BB-ers :D

Ik ga wil wel, maar dan wel op voorwaarde dat alle DBB'ers naakt gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me ook meer iets voor die strandjanetten van BB-ers :D

Neen het is voor Vikings en krachtpatsers met borsthaar. Jon Pall, Jouko, en Magnus zouden al in het water zitten, als ze dat al niet dagelijks deden. Het is een perfecte test om de strandjanetten van de beren te scheiden, en jij vraagt dan wat dat met powerlifting te maken heeft ? Zie het als een hulde aan alle skandinavische strongmen.

Neen het is voor Vikings en krachtpatsers met borsthaar. Jon Pall, Jouko, en Magnus zouden al in het water zitten, als ze dat al niet dagelijks deden. Het is een perfecte test om de strandjanetten van de beren te scheiden, en jij vraagt dan wat dat met powerlifting te maken heeft ? Zie het als een hulde aan alle skandinavische strongmen.

Jon zat altijd in de bláa loníd (blue lagoon, ongeveer 40 graden...)

krimpen

van ijskoud water gaan er daarvan geen dingen erg krimpen ?

ik wacht wel tot het zomer is +30

Ben in finland een keer vanuit een bloedhete sauna in het ijskoude water (- 20 graden) gesprongen..

Nooit meer :D Daar krijg je kramp van.. niet normaal..

prachtig initiatief Locust!!

Oostende is me een beetje te ver alleen....

damn zelfde topic als op team forza ... alleen zijn we daar allemaal enthousiast en zitten ze hier te zagen dat het te koud is. Where are the real vikings?

Ijskoud water .... das bere cool :D

Terug
Naar boven