XXL Nutrition

Bf indicatie

Ano_1990_5

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
115
Lengte
1m77
Massa
75kg
Ey,

Is onderstaande pic een goeie indicatie om ongeveer je eigen bf in te schatten?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verschillende belichtingen , sommige tijdens arbeid , imo totaal niet.

Ey, ja is wel redelijk correct al is het een na laatste plaatje eerder 18% dan 15%, en het laatste plaatje eerder 25% dan 22%. De andere kloppen wel.

Nee dat is onmogelijk elk lichaam is anders sommige zien er droger uit dan ze zijn en andere totaal niet. Vasculariteit kan je ook droger laten lijken dan je bent.

Verschillende rassen, omstandigheden, belichting, pose en ga zo maar door.
Nee.

• Topic Starter Topic Starter
oke thnx voor reply

Was er niet al een topic met pics op een bepaald bodyfat % hier? (sticky ofzo.)

Alhoewel ik niet weet of die veel beter is..

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is er, maar er is nooit werk van gemaakt.

Meet het zelf of post een foto maar het is niet te gokken adhv foto's van andere mensen (tenzij je een afwijking van 3-5% goed genoeg vind, maar lijkt me dat je zelf ook wel kunt zien of je op 10 of 15% zit, of op 15 of 20% ;))

het mag dan niet een goede indicatie zijn, je komt er wel een stap in de goede richting mee denk ik

ik geloof dat dit wel aardig nauwkeurig is maar alsnog inderdaad: elk lichaam is anders.

Als je die 20% in hetzelfde licht zet als 15% krijg je volgens mij al een lagere schatting. Daarnaast heeft 15% ook meer mass zo te zien.

Als je die 20% in hetzelfde licht zet als 15% krijg je volgens mij al een lagere schatting. Daarnaast heeft 15% ook meer mass zo te zien.

lol, inderdaad.
Als die kerel van 20% dezelfde massa & huidskleur & schaduweffecten had als die van 15%, zag je waarschijnlijk ''precies'' hetzelfde.

Voorbeeldje van het verschil tussen 10% en 10%...

10-percent-body-fat-male-pictures1.jpg

via: http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentages

Terug
Naar boven