Fitness Seller

BF omlaag met deze kuur?

Jestar

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Hoi jongens,

Zou het met de volgende kuur lukken om minder BF te krijgen?
2x Testosteron Enanthate 10ml
1x Trenbolone Enanthate 10ml
1x Masteron Enanthate 10ml
1x Winstrol 100 tabs a 10mg
1x Nolvadex tabs a 10mg

Heb nog 3 weken te gaan met 250mg Test, waardoor ik al 7.5kg ben aangekomen.

Zit nu rond de 18% bf met 85.2 kilo, ben 20 jaar oud.

Wil graag onder de 15 uitkomen en toch wat massa meepakken.

Eten en dergelijke is geen probleem, dit heb ik goed onder controle.

Laatst bewerkt:
Alhoewel je hier geen kuur hebt neergezet maar een lijst van producten noem je wel trenbolone. De neveneffecten van trenbolone zijn geenszins te vergelijken met die van test, wees je hier wel van bewust. Het middel is geschikt voor het doel wat je voor ogen hebt maar zaken als continue slapeloosheid, moeheid over de dag en kortademigheid kunnen je opbreken.

• Topic Starter Topic Starter
Alhoewel je hier geen kuur hebt neergezet maar een lijst van producten noem je wel trenbolone. De neveneffecten van trenbolone zijn geenszins te vergelijken met die van test, wees je hier wel van bewust. Het middel is geschikt voor het doel wat je voor ogen hebt maar zaken als continue slapeloosheid, moeheid over de dag en kortademigheid kunnen je opbreken.

Hoi BillTom, heb me uiteraard al ingelezen over de gevolgen/sides.
Het is en blijft een risico.

Zoals je zelf zegt meer een lijst met producten dan een kuur.
Aangezien ik niet weet hoe ik deze moet doseren en hoevaak per week etcetra.
Misschien kan iemand me hier meer over vertellen?

Als je toch trenbolone wilt meenemen in een kuur zou ik eerder kiezen voor een middel als trenbolone acetate. Mochten de neveneffecten te zwaar zijn dan kun je altijd nog staken met het gebruik zonder al te lang met de problemen te kampen. De enanthaat versie kan met gemak nog 3 weken in werking blijven na je laatste spuit.

Voor een cutkuur hebben de middelen test, tren en winstrol een synergistische werking. Voor extra paardenkracht kun je een vetverbrander als T3 in de mix gooien. Doseringen hangen erg af van je persoonlijke doelen en de bereidheid om dagelijks een spuit te zetten.

Met voeding en de juiste training kun je zat cutten zonder aas. evt gebruik je test E voor wat massa behoud.

Maar ik vind je te jong en je stats zijn niet kuurwaardig, je kunt zat 10/15kg naturel aankomen. Tja het duurt allemaal wat langer maar dat hoort er nu eenmaal bij, snel(te vroeg) kuren niet als men dat denkt.

Plaats je voeding en training is in het daarvoor bestemde gedeelte, dan kan daar advies in gegeven worden.

Cheers,
Porter.

Als je toch trenbolone wilt meenemen in een kuur zou ik eerder kiezen voor een middel als trenbolone acetate. Mochten de neveneffecten te zwaar zijn dan kun je altijd nog staken met het gebruik zonder al te lang met de problemen te kampen. De enanthaat versie kan met gemak nog 3 weken in werking blijven na je laatste spuit.

Voor een cutkuur hebben de middelen test, tren en winstrol een synergistische werking. Voor extra paardenkracht kun je een vetverbrander als T3 in de mix gooien. Doseringen hangen erg af van je persoonlijke doelen en de bereidheid om dagelijks een spuit te zetten.

acetate moet om de dag gezet woden right?
moet ik het toch echt zelf leren om te doen..

is anavar niet een cut roid ?

acetate moet om de dag gezet woden right?
moet ik het toch echt zelf leren om te doen..

Om de dag leidt tot instabiele bloedwaarden en gebruikers rapporteren ook meer agressie met dit protocol. Ik prik zelf ED acetate en heb 0.0 last van agressie tegenover de medemens. Wel de gebruikelijke agressie in de gym.

Om de dag leidt tot instabiele bloedwaarden en gebruikers rapporteren ook meer agressie met dit protocol. Ik prik zelf ED acetate en heb 0.0 last van agressie tegenover de medemens. Wel de gebruikelijke agressie in de gym.

Dus ik kan beter de acetate versie pakken? Met de lijst producten die ik heb - PI8I de normale tenbolone natuurlijk?

Als je wilt kan je zelf cutten op deca test!!! Its all about the macro's en calorieen..!!!!!! En ga eerst gainen man je zegt je heb je voeding onder controle maar je stats zeggen iets heel anders, zijn zat gasten
Die tijdens hun eerste kuur
Weinig gainde en dan de roids de schuld geven. Maar dat komt gewoon door slechte voeding!!!

Dus ik kan beter de acetate versie pakken? Met de lijst producten die ik heb - PI8I de normale tenbolone natuurlijk?

Voor een eerste ervaring met tren zou ik acetate pakken. Als het middel je aanstaat kun je altijd nog de overstap maken naar de enanthaatversie.

Niet om een of ander, 192 82 kg en 18% zijn stats van iemand die nog nooit serieus met de sport bezig geweest is, zonde om dan te gaan kuren, zeker met zoveel middelen

Op 10% bf zou je nu nog max 70 wegen..bij 192 lengte..dude??

Niet om een of ander, 192 82 kg en 18% zijn stats van iemand die nog nooit serieus met de sport bezig geweest is, zonde om dan te gaan kuren, zeker met zoveel middelen

Op 10% bf zou je nu nog max 70 wegen..bij 192 lengte..dude??

dus jullie raden mij aan om eerst meer en nog beter te eten.
en zonder AAS te kijken hoever ik kom?

dus jullie raden mij aan om eerst meer en nog beter te eten.
en zonder AAS te kijken hoever ik kom?

Ik raad je dat aan ja, met 192 moet je makkelijk vrij rap naturel naar een 85 kg bij 10% kunnen, dan lijk je al 2 keer zo groot als nu..

Heb heb je je al eens serieus met voeding beziggehouden?niet denigrerend bedoelt deze vraag

Ik raad je dat aan ja, met 192 moet je makkelijk vrij rap naturel naar een 85 kg bij 10% kunnen, dan lijk je al 2 keer zo groot als nu..

Heb heb je je al eens serieus met voeding beziggehouden?niet denigrerend bedoelt deze vraag

Volg een schema wat ik van internet heb gehaald.
Hou me hier redelijk strict aan.

Je hebt in dat topic al gepost zo te zien, ben hier nu 2 maanden mee bezig.
Heb me te laat verdiept in t eten... stomme fout...

Op heeft niet eens een gewicht in zijn leven geraakt weet ik zeker, zelfs een beginner die heel klein beetje heeft opgezocht weet dat je natty met voeding en training al veel bodyfat kan verliezen laat staan met zulke AAS voorstellen wat jij wilt doen :roflol:

Volg een schema wat ik van internet heb gehaald.
Hou me hier redelijk strict aan.

Je hebt in dat topic al gepost zo te zien, ben hier nu 2 maanden mee bezig.
Heb me te laat verdiept in t eten... stomme fout...

Het is nooit te laat en je bent pas 20 he!:D

Het is nooit te laat en je bent pas 20 he!:D

Zal me houden aan je advies en flink goed te eten. Meer cardio erin en flink op de abs gaan trainen.
dan naturel naar de 15%.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 17:10 ----------

Op heeft niet eens een gewicht in zijn leven geraakt weet ik zeker, zelfs een beginner die heel klein beetje heeft opgezocht weet dat je natty met voeding en training al veel bodyfat kan verliezen laat staan met zulke AAS voorstellen wat jij wilt doen :roflol:

Die reactie van jou gaat natuurlijk nergens over he....

Zal me houden aan je advies en flink goed te eten. Meer cardio erin en flink op de abs gaan trainen.
dan naturel naar de 15%.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 17:10 ----------

Die reactie van jou gaat natuurlijk nergens over he....

Abs trainen is overrated, gewoon zware compounds :cool:

Terug
Naar boven