AndroidHealthClinic

Bf uitrekenen

Laat je opmeten , gebeurd meestal met een huidplooimeter.
Iedere sportdokter heeft deze liggen...

Grtz

• Topic Starter Topic Starter
Kon toch ook met een sommetje :D

Wil je het zeker weten dan gebruik je een huidplooimeter.
Er zijn ook weegschalen die dit kunnen, maar vindt ze niet 100%.

Grtz

huidplooimeter idd, goedkope heb je voor ong 20 euro en de wat duurdere (digitaal) voor 40 het is even wat oefenen, maar na een tijdje heb je het goed onder de knie en kun je redelijk nauwkeurig meten.

je kunt het ook laten doen, maar ik ben van mening dat zo'n apparaat het geld zeker waard is. (gebruik het zelf ook en ben er erg tevreden over)

je hebt idd ook van die weegschalen en die kosten ongeveer 40 euries, maar die zijn gewoon niet nauwkeurig.

huidplooimeter idd, goedkope heb je voor ong 20 euro en de wat duurdere (digitaal) voor 40 het is even wat oefenen, maar na een tijdje heb je het goed onder de knie en kun je redelijk nauwkeurig meten.

je kunt het ook laten doen, maar ik ben van mening dat zo'n apparaat het geld zeker waard is. (gebruik het zelf ook en ben er erg tevreden over)

je hebt idd ook van die weegschalen en die kosten ongeveer 40 euries, maar die zijn gewoon niet nauwkeurig.

Welke apparaat gebruik jij?

De weegschalen zijn extreem onnauwkeurig, dus als je absolute getallen wil (kilo's vet) dan heb je er nulkommaniets aan. Je kunt wel de trend volgen als je altijd op dezelfde manier meet.
Inderdaad. Bij een huidplooi zit ik rond de 8%. Als ik op zo'n weegschaal ga staan (thuis) zit ik rond de 22% en vorige week tijdens een keuring gaf een andere weegschaal 16% aan. Overigens was dit een officiele vetmeting op de politieacademie, beetje amateuristisch niet?!

Ik ga altijd uit van mijn bf via huidplooi. Als je deze laat doen maak dan daarna een foto, dan kan je al snel afleiden hoe de zaken er na een tijdje voor staan.

welke gebruik jij?
en waar kun je die bestellen op internet
alvast bedankt

zoiets bedoel je?

[Link niet meer beschikbaar]

wel handig maar natuurlijk heel oppervlakkig

Terug
Naar boven