Black
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Jullie gaan we waarschijnlijk allemaal slaan
maareuh hoe reken je je BF uit? Kan het nergens vinden 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

huidplooimeter idd, goedkope heb je voor ong 20 euro en de wat duurdere (digitaal) voor 40 het is even wat oefenen, maar na een tijdje heb je het goed onder de knie en kun je redelijk nauwkeurig meten.
je kunt het ook laten doen, maar ik ben van mening dat zo'n apparaat het geld zeker waard is. (gebruik het zelf ook en ben er erg tevreden over)
je hebt idd ook van die weegschalen en die kosten ongeveer 40 euries, maar die zijn gewoon niet nauwkeurig.
Inderdaad. Bij een huidplooi zit ik rond de 8%. Als ik op zo'n weegschaal ga staan (thuis) zit ik rond de 22% en vorige week tijdens een keuring gaf een andere weegschaal 16% aan. Overigens was dit een officiele vetmeting op de politieacademie, beetje amateuristisch niet?!De weegschalen zijn extreem onnauwkeurig, dus als je absolute getallen wil (kilo's vet) dan heb je er nulkommaniets aan. Je kunt wel de trend volgen als je altijd op dezelfde manier meet.
huidplooimeter idd, goedkope heb je voor ong 20 euro en de wat duurdere (digitaal) voor 40 het is even wat oefenen, maar na een tijdje heb je het goed onder de knie en kun je redelijk nauwkeurig meten.
je kunt het ook laten doen, maar ik ben van mening dat zo'n apparaat het geld zeker waard is. (gebruik het zelf ook en ben er erg tevreden over)
je hebt idd ook van die weegschalen en die kosten ongeveer 40 euries, maar die zijn gewoon niet nauwkeurig.