XXL Nutrition

%bf?

Laten opmeten, dan weet je het gelijk..

16-17%

13-14

15-17%
Je bezit amper spiermassa lijkt het wel, wordt tijd om aan de ijzers te gaan tillen..

Moeilijk in te schatten, je borstspieren lijken meer te bestaan uit vet dan uit spieren..

Denk een procentje of 14

17% is toch een stukje meer denkik. Op zijn benen zit imo niet te veel vet.Hij heeft op de foto te zien ook niet echt bandjes , borst heeft ietwat rare vorm maar zou het toch zeker niet hoger dan 15% schatten.

kan natuurlijk wel , alleen meeting biedt zekerheid.

Ik snap dat nooit he... hoe kun je hier nou 13 procent in zien.

Ik snap dat nooit he... hoe kun je hier nou 13 procent in zien.

Omdat ik geen expert ben in vetpercentages schatten. De jongen in kwestie heeft inderdaad totaal geen spiermassa verder dus zal het vetpercentage wel hoger liggen gezien zijn zeer "softe" look. Toch is het moeilijk om vetpercentages te schatten zonder meetapparatuur.

Wat kan jou je BF op dit moment schelen , lekker gaan trainen :cool:
komt het vanzelf wel goed...

Sorry, ZEKER geen 13-14. Dit is wel 18 vermoedt ik...

Procentje of 13-14! :D

Sorry, ZEKER geen 13-14. Dit is wel 18 vermoedt ik...
Jij was toch de 'spel-koning'??? Ik vermoed is het.

Maar ik denk ook dat het eerder naar een procentje van 18 neigt dan 13-14. Ik schat 16 (maar aan schatten heb je niet zoveel)

18% haha, nee echt niet.
dat ziet er toch net wat "vetter" uit, ook is de belichting hier denk niet zo slick.

Omdat ik geen expert ben in vetpercentages schatten. De jongen in kwestie heeft inderdaad totaal geen spiermassa verder dus zal het vetpercentage wel hoger liggen gezien zijn zeer "softe" look. Toch is het moeilijk om vetpercentages te schatten zonder meetapparatuur.

Jap... vandaar dat zulke topics ook compleet nutteloos zijn, en de TS er niks mee opschiet:p

Dit is een procent of 16/17 denk ik. Juist omdat je weinig spiermassa hebt lijkt je vetpercentage lager. Toen ik begon met bodybuilding had ik een vetpercentage van >25% bij een gewicht van 75kg. Ik was voor mij gevoel echt niet veel te dik.

Wat maakt het voor een beginnend bodybuilder eigenlijk uit?

OT: ik denk 16%/17%

jep 16/17% daar rond zal het hangen, zeker niet lager!

Terug
Naar boven