AndroidHealthClinic

Big Gene Rychlak Jr.

Yooo wa ne gek! En kijk die spotter achter hem in z'n oren roepen na die squat :D

helpe die spotters nou of niet :S

sterk! :eek:
Maar...........In hoeverre heeft hij steun van de balken (van het squat rek) waar hij z'n voeten tegenaan heeft geplaatst (tenminste zover ik dat kan zien).
Maar dan nog is het wel een goeie prestatie (ik doe het hem niet na iig :D )

ik denk dat het enige nut van de steun zal zijn dat ie niet in een split schiet met zon bak ijzer op zn nek....
maar gaat het nu om 1005 Lbs?

Jup! Veel meer respect voor deze 1005 onder parallel dan de half squat van mike miller!

• Topic Starter Topic Starter
hey, stel u voor dat hij het haalt om in zo'n full powerlifting meet zijn pr's te evenaren...

dat zou hem een subtotaal geven van 2010lbs !! dus enkel met squat en bank zou hij dan al meer liften dan wat te meesten doen met deadlift erbij :D en geef 'm dan nog een 990lbs deadlift en je hebt een totaal van 3000lbs :D

history in the making LOL !

Eerder een 1100 squat he? Dat is makkelijker te halen. Dan kun je met een 890 DL wegkomen, wat misschien mogelijk is. 990 zie ik hem nog niet deadliften.

ipv van commentaar geven,
Zeg nu ne keer gewoon dat diene kerel dat heel goed doet.
Kijk ne keer in de spiegel,

• Topic Starter Topic Starter
dienen doet da héél goed, heb ik al in't begin gezegd

Geven die muts en zonnebril ook extra kracht?

Var als je de sport in het belachelijke wilt trekken ga dan naar een breezer forum ofzo, zitten nog zo'n types.

Knappe prestatie

Elyn zei:
ipv van commentaar geven,
Zeg nu ne keer gewoon dat diene kerel dat heel goed doet.
Kijk ne keer in de spiegel,

Ipv alles negatief op te vatten bekijk de dingen eens van de optimistische zijde zonder commentaar te geven.

Nergens heb ik gezegd dat ie iets fout doet.

MonsterStrength zei:
Var als je de sport in het belachelijke wilt trekken ga dan naar een breezer forum ofzo, zitten nog zo'n types.

Ik zal even rondkijken.

Verder wel een sterke beer hoor. :D

Terug
Naar boven