harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ain't nothing to it but to do it, vind ik z'n mooiste quote.
En als hij nog mee wil doen, moet hij dat doen. Fijn dat sommigen zeggen dat het afbraak doet aan z'n legacy, stoppen op je hoogtepunt... Vent moet gewoon doen waar hij zin in heeft en hij ziet er goed uit!
Jammer van die ene tricep.
EN die ene lat...
Maar ik ga hem niet verder afbreken & het klopt dat ie moet doen waar ie zin in heeft, maar dit wordt veel heisa om niets want hij kan onmogelijk met zijn fysiek nog top 10 halen, esthetisch bekeken.

Trouwens wel mooi. Toen Coleman met "pensioen" ging, werd iedereen opeens fan van Heath en Dex, omdat deze zogenaamd de meest "pleasing" fysiek hebben. Jay z'n gut zou te groot zijn etc. Maar nadat Coleman zijn comeback heeft aangekondigd, springen ze allemaal weer terug naar Coleman en is er plots niets mis met een grote gut. Vergeleken met Coleman is Jay een supermodel wat betreft z'n taille, maar dat wordt dan even snel vergeten.

Hoe weet jij dat nou, ik denk dat Ronnie alleen mee doet als hij weet dat die hoog eindigd en anders zal hij niet eens de moeite nemen.
We hebben het hier over Ronnie en jij maakt hem belachelijk met je uitspraak over zijn gut.
Bijna alle pros hebben dat tegenwoorig die de helft van Ronnie wegen, dus hou een keer over op man over die gut.
Hij weet heus wel wat die doet