AndroidHealthClinic

BIG Ron @ AC Expo. Coleman competing in OLYMPIA 2010.

harnak

Competitive Bodybuilder
Waardering
320
Massa
100kg
http://www.rxmuscle.com/videos/c-in...a-ronnie-coleman-at-the-2010-arnold-expo.html

bigrom.jpg

Laatst bewerkt:
Haha zie hem hele tijd die interviewer zijn schouder vast pakken dan. :roflol:

hij heeft al goed gecut zo te zien, staat al scherper

Ronnie zit er goed uit!!

interviewer is Dave Palumbo trouwens:D

Hehe, he is on! Comeback gaat er komen!

Tof, wint zeker de most bloated gut award.

Ain't nothing to it but to do it, vind ik z'n mooiste quote.

En als hij nog mee wil doen, moet hij dat doen. Fijn dat sommigen zeggen dat het afbraak doet aan z'n legacy, stoppen op je hoogtepunt... Vent moet gewoon doen waar hij zin in heeft en hij ziet er goed uit!

Jammer van die ene tricep.

Ain't nothing to it but to do it, vind ik z'n mooiste quote.

En als hij nog mee wil doen, moet hij dat doen. Fijn dat sommigen zeggen dat het afbraak doet aan z'n legacy, stoppen op je hoogtepunt... Vent moet gewoon doen waar hij zin in heeft en hij ziet er goed uit!

Jammer van die ene tricep.

EN die ene lat...
Maar ik ga hem niet verder afbreken & het klopt dat ie moet doen waar ie zin in heeft, maar dit wordt veel heisa om niets want hij kan onmogelijk met zijn fysiek nog top 10 halen, esthetisch bekeken.

EN die ene lat...
Maar ik ga hem niet verder afbreken & het klopt dat ie moet doen waar ie zin in heeft, maar dit wordt veel heisa om niets want hij kan onmogelijk met zijn fysiek nog top 10 halen, esthetisch bekeken.

Hoe weet jij dat nou, ik denk dat Ronnie alleen mee doet als hij weet dat die hoog eindigd en anders zal hij niet eens de moeite nemen.
We hebben het hier over Ronnie en jij maakt hem belachelijk met je uitspraak over zijn gut.
Bijna alle pros hebben dat tegenwoorig die de helft van Ronnie wegen, dus hou een keer over op man over die gut.
Hij weet heus wel wat die doet

Haha die presentator heeft echt een ****ing grote headsize/bodymass ratio!!!

Maaruh, ja Ronnie is king, hopen dat hij er bruut bij komt te staan.

haha echt he.. moet je eens naar zijn nek kijken echt vies

img_06601267852169.jpg

Ik hoef hem niet meer op het podium te zien.

na het zien van deze foto niet nee :roflol:

:D

Trouwens wel mooi. Toen Coleman met "pensioen" ging, werd iedereen opeens fan van Heath en Dex, omdat deze zogenaamd de meest "pleasing" fysiek hebben. Jay z'n gut zou te groot zijn etc. Maar nadat Coleman zijn comeback heeft aangekondigd, springen ze allemaal weer terug naar Coleman en is er plots niets mis met een grote gut. Vergeleken met Coleman is Jay een supermodel wat betreft z'n taille, maar dat wordt dan even snel vergeten.

Jay ook nog op de foto, denk dat hij een sponsor contract heeft met een haargel merk:

img_06411267852168.jpg

Laatst bewerkt:
Zou nogal iets worden :D

:D

Trouwens wel mooi. Toen Coleman met "pensioen" ging, werd iedereen opeens fan van Heath en Dex, omdat deze zogenaamd de meest "pleasing" fysiek hebben. Jay z'n gut zou te groot zijn etc. Maar nadat Coleman zijn comeback heeft aangekondigd, springen ze allemaal weer terug naar Coleman en is er plots niets mis met een grote gut. Vergeleken met Coleman is Jay een supermodel wat betreft z'n taille, maar dat wordt dan even snel vergeten.

Ik heb ronnie altijd een top bodybuilder gevonden, en altijd op nr 1 gehad.. Jay vond ik eigenlijk geen mooie bber, maar sinds zijn laatste shape op de mr O staat hij tegenwoordig ook hoog op mijn lijstje samen met heath..

Nu ronnie zn comeback heeft aangekondigd vind ik het leuk om te horen dat mijn favoriet weer gaat beginnen, gun het hem van harte, alleen ik vind het persoonlijk zonde.. Hij is op een goed moment gestopt, en zou het jammer vinden als hij zichzelf op deze manier steeds verder naar beneden zal halen..

Hij zal nooit meer het niveau evenaren die hij op zijn top heeft gehaald, dus vind ik het zonde om dan tóch weer op het podium te gaan staan ;)

Hoe weet jij dat nou, ik denk dat Ronnie alleen mee doet als hij weet dat die hoog eindigd en anders zal hij niet eens de moeite nemen.
We hebben het hier over Ronnie en jij maakt hem belachelijk met je uitspraak over zijn gut.
Bijna alle pros hebben dat tegenwoorig die de helft van Ronnie wegen, dus hou een keer over op man over die gut.
Hij weet heus wel wat die doet

:orly:

tis spijtig maar coleman is echt wel passe. zen fysiek is helemaal nietmeer wat hij ooit was. en ja dan heb je nog die gut, man die lijkt wel zwanger van een olifant ofzo!! als hij wilt doordoen dan moe hij dat echt doen, maar persoonlijk stop ik liever op mijn hoogtepunt!

Terug
Naar boven