MuscleMeat

Bigger, leaner, stronger - michael matthews

fitness beginer

Competitive Bodybuilder
Waardering
266
Lengte
1m87
heey DBB'ers,

iemand dit boek al gelezen? heb momenteel even een rustige periode waarin ik graag een of meerdere interessanten boeken over bodybuilding zou lezen. Deze werd mij aangeraden, maar ik vraag me af of dit niet vol broscience staat en of jullie misschien andere (en betere) boeken weten.

Ik heb bigger leaner stronger gelezen en ook de opvolger. Het is een interessant boek voor mensen die vrij nieuw in de materie zijn. Voor de gevorderde is het minder interessant. Er staan wel wat kleine interessante dingen in voor de gevorderde maar daar loont de aankoop niet voor.
Het boek is echt niet duur dus het kan nooit missen. Of download het gewoon hij is ook wel via de bekende sites te vinden :p
Het leest wel heel erg makkelijk vooral voor een engels boek.
Kijk eens op zijn site of luister en kijk een paar podcasts van hem. Dan weer je ongeveer zijn visie en of je het nuttig vind het boek te lezen.

En ach er is niemand meer die eigenlijk zonder broscience werkt of informeert. Ik vind het boek daar wel heel terughoudend in en vind de informatie vrij goed met heel weinig broscience. Maar zoals gezegd vooral voor de beginner.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb bigger leaner stronger gelezen en ook de opvolger. Het is een interessant boek voor mensen die vrij nieuw in de materie zijn. Voor de gevorderde is het minder interessant. Er staan wel wat kleine interessante dingen in voor de gevorderde maar daar loont de aankoop niet voor.
Het boek is echt niet duur dus het kan nooit missen. Of download het gewoon hij is ook wel via de bekende sites te vinden :p
Het leest wel heel erg makkelijk vooral voor een engels boek.
Kijk eens op zijn site of luister en kijk een paar podcasts van hem. Dan weer je ongeveer zijn visie en of je het nuttig vind het boek te lezen.

En ach er is niemand meer die eigenlijk zonder broscience werkt of informeert. Ik vind het boek daar wel heel terughoudend in en vind de informatie vrij goed met heel weinig broscience. Maar zoals gezegd vooral voor de beginner.

bedankt voor je review!

ik ben meer opzoek naar een boek voor gevorderden, naar de visie van degene met pakken meer ervaring in deze sport. ga zeker zijn podcasts eens beluisteren.

en ja een pdf'je van een boek vinden op het internet is tegenwoordig niet zo moeilijk, was zeker niet van plan het te kopen :p

Terug
Naar boven