Fitness Seller

Bij 1e kuur gelijk door kuren?

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Ik ben op dit moment bezig met mijn 1e kuur en kan nu al niet wachten op mijn 2e kuur. Daarom dacht ik om niet te stoppen en gelijk door te kuren. Is dit gewoonlijk bij je 1e kuur of is het beter om eerst time on = time off aan te houden?

Zijn er die bij hun 1e kuur al gelijk gingen door kuren? Zo ja, hoe ging het?

Alsvast bedankt!!!i1

dat is een slecht idee!
als je dat gaat doen zeg maar gedag naar je natuurlijke test productie.

ik zou eerst on-off gaan.. blasten en cruisen heeft n hoop andere zaken waar je aan moet denken, zoals; wil ik kinderen... en zo ja dan gaat t n stuk moeilijker worden als je 6 jaar aant cruisen en blasten bent geweest..

ik denk niet dat je zoiets op je 20e al moet besluiten. En normaal ben ik niet degene die over leeftijd zeikt cuz yolo wou dat ik met kuren begonnen was op mn 18e :P maar dit gaat dan even net n stap te ver

Als je 20 bent dan zou ik dit nog niet doen.

Je kan eventueel bridge maar niet aan te raden

Heb je hcg laten meelopen?

Zou het in jou geval nog niet doen nee :) Geniet hiervan, gain lekker, hou dat vast en ga je erg goed inlezen :)
Diverse fora's en dus niet alleen de Nederlandse bezoeken en lees ervaringen.

Zou het in jou geval nog niet doen nee :) Geniet hiervan, gain lekker, hou dat vast en ga je erg goed inlezen :)
Diverse fora's en dus niet alleen de Nederlandse bezoeken en lees ervaringen.

Haha vooral de US boards lezen ja, waar je juist ON moet blijven :P

Voor TS, voor jezelf de keuze maken wat je wilt. Als je niet off wilt doe je 't niet maar denk wel goed na over de eventuele gevolgen en lees je goed in.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de antwoorden!!

@Panda11 ja ik gebruik hcg.

@Iletya ik wil kinderen, maar ik denk niet aan 6 jaartjes maar paar maandjes.

Terug
Naar boven