MuscleMeat

Bij deze ook mijn aanstaande kuur per November

inVorm

Colossal Veteran
Elite Member
20 jaar lid
wappie
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
11.763
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Week 1:
nandrolone 800 mg
week 2 t/m 8:
400 mg nandrolone

week 3 t/m 8
40 mg stromba p/d.

Nakuur
Nolva en clomid.

Ik kies voor een 8 weken kuur ivm met de rust tussen mn vorige kuur, deze kuur en de kuur waaraan ik ga beginnen in het voorjaar (als ik dan nog leef). De rust tussen deze en de volgende moet gewoon iets langer zijn om de boel goed te laten herstellen want mn voorjaar cut-kuur gaat een heeeel lekker bombardement van 12/13 weken worden :D Dus vandaar.

ik neem aan dat dit een grapje is kerel? ik zou je een deca only kuurtje tenstrengste afraden, zeker op 400 mg!

als je libido ergens veel problemen mee heeft wat betreft herstellen is het wel van deca.

ik zou van die 400 deca 500 test maken en lekker 10 weken doen.

laatste 4 weken eindigen met winnie en je hebt een mooi kuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
Ik durf er geld op te leggen dat mijn libido geen problemen krijgt, mijn libido is onverwoestbaar, maar mocht het tegendeel waar zijn ben ik wel zo'n vent omdat toe te geven.
overgins is het toch geen Deca only kuurtje of reken jij die stanol tabs niet mee?

inVorm zei:
Ik durf er geld op te leggen dat mijn libido geen problemen krijgt, mijn libido is onverwoestbaar, maar mocht het tegendeel waar zijn ben ik wel zo'n vent omdat toe te geven.
overgins is het toch geen Deca only kuurtje of reken jij die stanol tabs niet mee?

met deca only bedoel ik een kuurtje zonder stack met andere inject middel.
Winnie aan het eind merk je dat je iets harder en voller wordt, ik zie het als gewoon een leuk extra'tje tegen het eind.

geloof me nou kerel, Ik behoor ook tot 1 van de grootste viezerikken van deze wereld. Maar na een kuurtje met 200 mg deca had ik zelfs minder zin als mijn vriendin. Maar ik zou zeggen probeer het en geef me over een half jaar maar wat karma omdat ik gelijk had ;)

hahahaha zal ik doen younggod!!

ciao.

shit das dus een echte libido killer die kuur....... ik ben benieuwd hoeveel er nog van je ballen over is na deze kuur.
Zet er toch gewoon wat test bij 500test-250dec lijkt me toch veel beter, 400mg deca is dus echt vragen om problemen.........

bossie, ik heb de afgelopen maanden vooruit gedoet, dus t mag wel een tijdje wat minder. ;)
Verder wil ik in het bijzonder geen test nemen omdat ik dat al in deze kuur (in lage dosis) had zitten en vooral omdat het 1 vd hoofdbestanddelen wordt van mijn kuur in het voorjaar/zomer. Ik wil dus niet al te veel gevoeligheid voor test opbouwen. Deze kuur wordt het dus definitief. Overgins is niet iedereen het over die libido-problemen eens, want ik ken ook jongens die zeggen hier totaal geen last van gehad te hebben (600 mg deca) mss helpt t als je dr niet teveel bij stilstaat. :rolleyes:

Je bent vastbesloten zo te zien dus succes met je kuur en hou een logje bij zou ik zeggen.

Zo kun jij je eigen ervaring mededelen aan ons. Toch leuk om te weten of het idd zo erg is voor je libido als men denkt.

aangezien je vastbesloten bent om een deca only doorte zetten zou ik er dagelijks wat proviron bij nemen, kan eventueel helpen met je libido!!

Mensen halen toch duidelijk onderdrukking van libido en van testosteron door elkaar. Als je testosteron naast je deca zet in de kuur is dat misschien leuk voor de coïtus, maar dat is ook maar voor zolang de kuur duurt. De onderdrukking van de axis wordt er niet minder door.

Thorwulf zei:
Mensen halen toch duidelijk onderdrukking van libido en van testosteron door elkaar. Als je testosteron naast je deca zet in de kuur is dat misschien leuk voor de coïtus, maar dat is ook maar voor zolang de kuur duurt. De onderdrukking van de axis wordt er niet minder door.

uit praktijk ervaringen blijkt toch dat het wel degelijk uitmaakt.

younggod zei:
uit praktijk ervaringen blijkt toch dat het wel degelijk uitmaakt.

Thorwulf pakt zijn groot woordenboek der bodybuildingprietpraat, blaast wat stof van de zijkant en opent de schrift op pagina een.

Hij leest:

Praktijkervaring. Willekeurig geformuleerde verzameling van woorden die door de massa algemeen als waarheid wordt aanvaard. Zie ook Stokpaardje {synoniem}

Thorwulf zei:
Thorwulf pakt zijn groot woordenboek der bodybuildingprietpraat, blaast wat stof van de zijkant en opent de schrift op pagina een.

Hij leest:

Praktijkervaring. Willekeurig geformuleerde verzameling van woorden die door de massa algemeen als waarheid wordt aanvaard. Zie ook Stokpaardje {synoniem}

heel erg grappig hoor, maar wie realistisch is weet dat de theorie het niet altijd bij het rechte eind heeft.

en het is wel erg grappig dat er hier in de a.s sectie vaak gevraagd wordt naar meningen en gebruikers ervaringen, ook door ervaren gebruikers die er veel van af weten.

younggod zei:
heel erg grappig hoor, maar wie realistisch is weet dat de theorie het niet altijd bij het rechte eind heeft.

en het is wel erg grappig dat er hier in de a.s sectie vaak gevraagd wordt naar meningen en gebruikers ervaringen, ook door ervaren gebruikers die er veel van af weten.

Klopt. Maar hoeveel "praktijkervaringen" ken jij eigenlijk van gebruikers die het is opgevallen dat hun hormonale herstel beter verliep na een kuur waarin ze testosteron hadden toegevoegd aan hun deca in vergelijking met een kuur waarin ze alleen deca gebruikten? Juist. Ik wil je niet in een hoek drijven, maar zoveel zullen het er niet zijn. Laten we oppassen dat we elkaar niet teveel gaan napraten.

Maar misschien had je me niet goed begrepen en dacht je dat het nog steeds ging over het libido tijdens de kuur. Daar zijn inderdaad veel gebruikers het over eens. Testosteron, daar word je geil van. Ook dat kun je nuanceren. Als ik mijn eigen gebruikerservaring er eens bijhaal: Ik heb wel eens test, eq, tren en een flinke sloot Masteron tegelijk gezet. Geen erectieproblemen ofzo hoor. Maar een stuk lager libido dan ehm... bijvoorbeeld nu, terwijl ik clean ben. Het libido hangt van zoveel factoren af. LH is een van de belangrijkste, en dat is tijdens de kuur en stuk lager dan erna. Maar nu word het weer theoretisch. :rolleyes:

Ik keur zo'n kuur ten zeerste af.

Ik hang vervent de aloude stelling aan dat anabool en androgeen samen moeten gaan voor een optimaal effect. Testosterone en Nandrolone zijn een perfect combo: testosterone zorgt voor krachttoename en helpt je libido op peil te houden terwijl de Nandrolone zorgt voor de eiwitsparende functie die spieropbouw mogelijk maakt.

Ik begrijp écht met m'n vólle verstand niet hoe, als je hier al een tijdje meedraait op dit forum en alle stickies en ervaringen leest, je nog steeds aan kunt komen met zo'n wateretentie vochtkop-kuur als Nandrolone, afgezien van dat beetje Win aan het einde.

Iedere Jan L. wéét dat nandrolone voor 40% functioneert zonder test. Met test benut je de voordelen van Nandrolone.

En dan nog wat: Jouw huidige NATUURLIJKE libido zegt NIETS maar dan ook NIETS van hoe je libido gaat reageren op een chemische stof van buitenaf toegediend. Doe dus niet zo eigenwijs door te denken dat een sterk libido een sterk hormoon kan weerstaan want dat heeft niks met elkaar te maken.

inVorm zei:
bossie, ik heb de afgelopen maanden vooruit gedoet, dus t mag wel een tijdje wat minder. ;)
Verder wil ik in het bijzonder geen test nemen omdat ik dat al in deze kuur (in lage dosis) had zitten en vooral omdat het 1 vd hoofdbestanddelen wordt van mijn kuur in het voorjaar/zomer. Ik wil dus niet al te veel gevoeligheid voor test opbouwen. Deze kuur wordt het dus definitief. Overgins is niet iedereen het over die libido-problemen eens, want ik ken ook jongens die zeggen hier totaal geen last van gehad te hebben (600 mg deca) mss helpt t als je dr niet teveel bij stilstaat. :rolleyes:
vooruit nken hahaha. ik vind het heel goed va nje maar laat je vriendin dit maar niet lezen :D :D :D :p

@DBC01,

Ik ben het met je eens dat deca only een k*tkuur is. Maar dat vind ik net zo goed van de beroemde 400mg deca met 500 mg test kuur. Alsof dat geen waterretentie geeft! Maar goed, dan profiteer je waarschijnlijk van een synergetisch effect en groei je harder. Dat was in ieder geval niet mijn punt. Ik reageer op mensen die beweren dat de toevoeging van test noodzakelijk is voor je libido (waar maak je je druk over?) en omdat je "het anders wel voor maanden na de kuur kunt vergeten met je erecties". Alsof het toevoegen van een extra onderdrukkende stof het herstel na de kuur bevordert. Nee, na deca moet je altijd vanaf nul beginnen. Na test meestal ook.

Thorwulf zei:
@DBC01,

Ik ben het met je eens dat deca only een k*tkuur is. Maar dat vind ik net zo goed van de beroemde 400mg deca met 500 mg test kuur. Alsof dat geen waterretentie geeft! Maar goed, dan profiteer je waarschijnlijk van een synergetisch effect en groei je harder. Dat was in ieder geval niet mijn punt. Ik reageer op mensen die beweren dat de toevoeging van test noodzakelijk is voor je libido (waar maak je je druk over?) en omdat je "het anders wel voor maanden na de kuur kunt vergeten met je erecties". Alsof het toevoegen van een extra onderdrukkende stof het herstel na de kuur bevordert. Nee, na deca moet je altijd vanaf nul beginnen. Na test meestal ook.

Laat ik zo zeggen, in het verleden hebben we mensen met libido-probs op DBB gehad die middenin een Deca-only kuur zaten. Die waren ermee geholpen toen ze test toevoegden (en ineens gingen hun gains ook omhoog rara ..) dus ik zie het voordeel wel zeker al is het wel zo dat je na een kuur zeker met Deca en test qua libido weer helemaal van voren af aan kan beginnen met opbouwen en dat heet dus recovery.

Nakuur!

Terug
Naar boven