Fitness Seller

Bij wie van jullie is de pc al eens gecrasht?

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Aangezien ik een dikke verzameling van duizenden nummers en tientallen albums aan muziek heb en veel andere belangrijke bestanden zit ik steeds meer te denken om hier backups van te maken. Alles op een dvd-tje branden bijv.

Maar nu vroeg ik me af, bij wie is de pc welleens zomaar gecrasht, of er zomaar mee opgehouden? Want je hoort iedereen wel over'wat als je pc crasht'maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand in mijn omgeving gehoord dat ze zoiets hebben meegemaakt.

??? iemand?

Heb het wel eens gehad jaren terug, maar gebruik nu sinds een jaar Apple.
En die bevalt echt uitstekend, blijft nooit hangen of andere taferelen.

Back-uppen is zeker een must bij belangrijke data, gewoon wat RW-cd's kopen en af en toe updaten.

heb één keer een harde schijf crash gehad. GRRRRRRRRRRRTTSSSSS en hoppa, alles naar de t*ring. :D

Dat is een jaar of 3 geleden en het ging om een harde schijf van 1GB of zo, wel een oudje.

Verder eigenlijk nooit troubles mee gehad. (dan denk ik niet aan al die honderden ge-ARJde diskettes, waarin disk 33 van de 34 een CRC error gaf, omg :D)

Kan zomaar gebeuren, heb et vaak genoeg gehad. :p

Maarja valt wel wat mee, ik neem iig nooit de moeite om me spul te backuppen, dan heb ik pech gehad :D

wel meer dan eens :(

hardware crash de afgelopen jaren niet meer, nog wel wat windows crashes!

:D :p

Ik kom het iedere week wel een paar keer tegen, en dus ook de gevolgen ervan.
Bij mijzelf is het pas 1 keer voorgekomen dat de harddisk crashte, maar door m om de 10 minuten af te laten koelen in de vriezer kon ik er toch nog mijn data vanaf halen.
Van de echt belangrijke dingen heb ik natuurlijk wel meerdere backups, maar van de dingen die net gedownload zijn nog niet...

Windows crashes heb ik al zovaak meegemaakt (is windows eigen hè?!), maar dan boot je even met een boot cd (linux live) en kopier je de gegevens gewoon naar een externe harddisk.
Ik zet ook om de paar weken een ghost-image van het OS op mijn computer terug aangezien ik volop bezig ben met programma's schrijven, reverse engineering, virus onderzoek e.d, waardoor het wel verstandig is om regelmatig de zaak op te schonen :p

Nog nooit gebeurd, wellis dat ik een virus met men stomme kop download, vooral als ik een crack download ofzo, gebeurd het wellis.

Nog nooit gebeurd, altijd op tijd zn onderhoudsbeurtjes gehad ;). Heb toevallig net windows erop gezet omdat ie langzaam begon te worden.

Ik zie niks anders als gecrashte pc's of windows-en die moeilijk lopen te doen :) het is me dagelijks werk.

Nee nooit... 1 keer deed mijn pentium 1 erg moelijk en heb toen windows XP er maar opgezet... en hij doet het nog altijd. :D

Nope..vastlopen doet ie niet.. Wel enkele maanden geleden een HD crash..Foutje van de voeding en hd stuk.. :( Gelukkig had ik nog backups voorhanden! :cool:

vlammetjes op de videokaart, kapotte voeding, HD stuk.. been there done that ^^

Terug
Naar boven