Fitness Seller

Bijbels geband op Beijing Olympics

en hoe zit het met de koran?

De jappen?

waarom bijbels verbieden??? wat een bende gekken toch!!

Wat je wel mag meenemen is mss een stok om op de vrije pers te meppen en zo.

de jappen, roxxe, die zitten in Japan hoor. Je bedoelt wellicht d Chinezen. Maar tzal gewoon een lapsus zijn neem ik aan.

Zegt toch iets over je opvoeding als je Chinezen en 'Jappen' door elkaar haalt, ik dacht dat enkel in stripverhaaltjes voorkwam!

goed toch, in de westerse wereld is binnenkort ook geen ruimte meer voor de bijbel en die fantasieverhaaltjes! Zo zie je dat 'die jappen :roflol:' wel een heel stuk op ons voor liggen!

Ja dat is namelijk vooruitgang, verbod op boeken en verbod op vrije keuze in levensovertuiging!

ja in die cultuur verbieden ze veel, hier zou het idd anders moeten maar je moet alles in een bepaald perspectief zien en niet onze cultuur / normen / waarden daar heen exporteren! geen zin

Ja dat is namelijk vooruitgang, verbod op boeken en verbod op vrije keuze in levensovertuiging!

Kun je ook zeggen van roids en wapens....

Het gaat hier niet over het alledaagse leven in een maatschapij.

Het gaat over een wedstrijd, dé wedstrijd. En die heeft regels.
Staan de regels u niet aan dan ben je vrij niet deel te nemen.

Het is idd een straffe maatregel. Maar ik begrijp de chinezen. tegenwoordig is godsdienst een hot topic. Al die mensen van een andere religie bij elkaar..
Neem bvb een born again wint van een moslim, ze duwen die born again een micro onder zijn neus.... dank u jezus bla bla... die moslim zal dan ook zeggen van ****
Nu het bannen van die boeken gaat daar niets aan veranderen.. hun overtuiging is er toch al... maar het is eerder een singaal dat china zend van... remember it's pure about the games..

Ik vind dat je bij de olympische spelen alle politieke en religieuze invloeden moet weg houden.
Maar één ding telt, de sport.

De Olympische spelen zijn ooit in het leven geroepen om oppergod Zeus te eren dus als die Chinezen consequent zijn laten ze die hele spelen niet gebeuren binnen hun grondgebied.

Het is idd een straffe maatregel. Maar ik begrijp de chinezen. tegenwoordig is godsdienst een hot topic. Al die mensen van een andere religie bij elkaar..
Neem bvb een born again wint van een moslim, ze duwen die born again een micro onder zijn neus.... dank u jezus bla bla... die moslim zal dan ook zeggen van ****
Nu het bannen van die boeken gaat daar niets aan veranderen.. hun overtuiging is er toch al... maar het is eerder een singaal dat china zend van... remember it's pure about the games..

China heeft hele andere redenen om geloof uit te bannen. De Chineze overheid wil geen massa creeeren dat er andere gedachtengangen op na houdt, kijk bijvoorbeeld naar het censuur op internet. China denkt zijn volk te kunnen programmeren met als reden dat dit het beste zou zijn voor het volk en dat vadertje staat wel weet wat goed voor ze is. Op zich is dit uitgangspunt vanuit een bepaald gedachtengoed wel te waarderen maar de werkelijke reden is dat de tyranieke Chinese overheid bang is voor de eigen bevolking, dat onderdrukt wordt met angst en onwetendheid.

De Olympische spelen zijn ooit in het leven geroepen om oppergod Zeus te eren dus als die Chinezen consequent zijn laten ze die hele spelen niet gebeuren binnen hun grondgebied.

Inderdaad.

trouwens, tis niet omdat je deelneemt aan een wedstrijd dat je plots je hele zelf moet gaan wegcijferen he.

Toen china zich kandidaat stelde om de Spelen te hosten, zeiden ze toen: 'ja maar we behouden ons wel het recht bijbels en vrije pers te verbieden hre".

neen, ze hielden mooi hun mondje.

Het lijkt raar maar jappen en chinezen zijn het enige volk die zeker weten dat god niet bestaat.

In Nederland is Mein Kampf verboden, bij hun de Bijbel. Prima toch? Het zijn beide boeken die aanzetten tot moord en haat.

Terug
Naar boven