hermano
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik ben sinds 17 juni bezig met fitness
En wil het hier wat bij houden zodat de de veranderingen telkens wat zichtbaar zijn
Tot dik 1 jaar terug was ik houthakker en een beer van een vent.
Door knie problemen ben ik gestopt en zo een jaar aangemodderd ,maar ik kreeg via het uwv de kans om 2 x in de week te fitnessen.
Na 1 maand ben ik voor mezelf wat vaker gegaan en train nu ong 5 x in de week.
2 dagen de benen en onderlijf en 3 dagen met een dag rust telkens het bovenlijf.
bedoeling is meer massa weer te krijgen
Verders word ik begeleid en 1 x per 4 weken word me schema bekeken aangepast of verzwaard
Ben nu 80 kilo 1.76 en 32 jaar vetpercentage was 24 % nu 22%
Borst omtrek is 98,5 en arm omtrek met gespannen arm is 35 cm nu, been is 55.5 cm en taile 93
Hier op deze foto was te zien dat een jaar thuiszitten me niet goed heeft gedaan.
10 juni
28 juli
En wil het hier wat bij houden zodat de de veranderingen telkens wat zichtbaar zijn
Tot dik 1 jaar terug was ik houthakker en een beer van een vent.
Door knie problemen ben ik gestopt en zo een jaar aangemodderd ,maar ik kreeg via het uwv de kans om 2 x in de week te fitnessen.
Na 1 maand ben ik voor mezelf wat vaker gegaan en train nu ong 5 x in de week.
2 dagen de benen en onderlijf en 3 dagen met een dag rust telkens het bovenlijf.
bedoeling is meer massa weer te krijgen
Verders word ik begeleid en 1 x per 4 weken word me schema bekeken aangepast of verzwaard
Ben nu 80 kilo 1.76 en 32 jaar vetpercentage was 24 % nu 22%
Borst omtrek is 98,5 en arm omtrek met gespannen arm is 35 cm nu, been is 55.5 cm en taile 93
Hier op deze foto was te zien dat een jaar thuiszitten me niet goed heeft gedaan.
10 juni
28 juli
Laatst bewerkt: