MuscleMeat

bijna 18, opbouwende kritiek is welkom :)

goeie basis, blijven trainen en veel eten en je komt er wel ;)

Niet alleen je biceps trainen.

Bij een back double biceps je schouderbladen niet naar elkaar toe trekken, maar je lats juist "flaren"... breed maken. (en je armen minder buigen bij het aanspannen (denk onderarmen verticaal, niet naar je hoofd wijzen).

Hoe ziet je schema eruit? De voorkant is beter dan de achterkant maar dat kan ook aan de pose liggen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ziet je schema eruit? De voorkant is beter dan de achterkant maar dat kan ook aan de pose liggen.
ik heb inderdaad wat moeilijkheden men rug te trainen, ik train 5 dagen per week en ik fiets ook elke dag ongeveer 10 kjm

men borst wilt maar niet groeien en men schouders train ik al een tijdje niet meer wegens het feit dat ik enorm snel ontstekingen krijg.

ik heb inderdaad wat moeilijkheden men rug te trainen, ik train 5 dagen per week en ik fiets ook elke dag ongeveer 10 kjm

men borst wilt maar niet groeien en men schouders train ik al een tijdje niet meer wegens het feit dat ik enorm snel ontstekingen krijg.

welk schema gebruik je voor borst?
schouders moet je blijven trainen!!!
ik denk dat de reden van je ontstekingen het volgende is: je warmt ze gwn niet op!

Te veel push bewegingen kan ook een bron zijn van schouder klachten, je kunt zien dat je voorste deltoids flink dikker zijn dan je achterste. Goede pull oefeningen horen er gewoon bij, bent over rows bijvoorbeeld.

Te veel push bewegingen kan ook een bron zijn van schouder klachten, je kunt zien dat je voorste deltoids flink dikker zijn dan je achterste. Goede pull oefeningen horen er gewoon bij, bent over rows bijvoorbeeld.
hmm goede tip ga dat eens proberen! bedankt ;:)

Goede piek in die biceps :)

omg die bicep piek

Die piek in je bicep is echt nice! Precies een tumor :D

Je borst, rug, schouders, triceps (en wrs ook je benen?) lopen enorm achter tov je biceps. In mijn ogen esthetisch gezien niet mooi.
Tip: stoppen met de isolatie-oefeningen voor biceps, focus je training op rug (deze loopt naar mijn mening het meeste achter) en door middel van goede en veel compounds zal je je biceps zeker nog genoeg meepakken met de rug.

eten man echt een goeie bulkschema aanmaken en dan 5 dagen op 7 schema volgen . de 2 overige dagen neem je om echt fkn vette shit te eten frietjes hamburgers macdonalds is je beste vriend !

Fok, die biceps...lijkt wel een tumor:D.
Verder ben je goed op weg

hehe lol een tumor, zo erg is het nu ook weer nie? Men biceps is idd wat groter als de rest maar vind mezelf toch nog best in proportie :p kon erger denk ik:rolleyes:

Terug
Naar boven