XXL Nutrition

Bijna honderd zelfmoorden onder trein in 2006

Sephirothsnake

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
30
woensdag 21 maart 2007 | Bron: belga

Bijna honderd zelfmoorden onder trein in 2006

BRUSSEL - Er hebben vorig jaar 97 mensen zelfmoord gepleegd door zich voor een trein te gooien. Negentig anderen zagen hun poging mislukt. Dat meldt Leen Uyterhoeven, de woordvoerster van de NMBS-Holding.

Het aantal zelfmoorden en zelfmoordpogingen bleef de voorbije jaren constant, aldus Uyterhoeven. In 2004 waren er 189, in 2005 184 en vorig jaar dus 187.

Vergeleken met de jaren daarvoor is er wel een lichte verhoging, maar die heeft deels te maken met een betere registratie van de zelfmoordpogingen, zo luidt het.

je zal er maar 1 voor je trein krijgen, dat ze zich zelf van kant maken oké maar slik dan een overdosis pillen en ga mensen geen trauma bezorgen.

Bij 90 mislukt?? Dan ben je pas écht een loser, als je jezelf voor de trein wil gooien en zelfs dát verneuk je.

De trein is zo gek nog niet.

pleeg zelfmoord zodat er niemand last van heeft die machinist die kan er goed zijn hele leven last van blijven houden.

mijn ex heeft eens iemand onder een trein zien springen :s

Sommige mensen zijn zo dom dat ze voor een stoppende trein springen.

Heb zelf ook weleens iemand onder de trein gehad waar ik in zat als passagier.
Maja helaas zat ik mn mn leger outfit dus moest assisentie bieden.
Hadden ze gelukkig niet nodig, want 20 min later zag ik politiemensen lopen met zakken.. Neem aan dat die zakken gevuld waren met lichaamsdeeltjes

mijn ex heeft eens iemand onder een trein zien springen :s

Oke ''Erca'', zolang het om een stilstaande trein gaat is er niks aan de hand.Overigens kan ik me niet voorstellen dat jij ook daadwerkelijk ooit een ex gehad hebt, maar dat is een ander verhaal.:)

Schijnt dat de familie dan voor de kosten etc ook nog eens opdraait

- Met de trein zou je er al zijn
- Of met de trein is het altijd wel een beetje reizen
- Tegenwoordig zijn de treinen ook altijd te laat, je moet je al niet
afvragen hoeveel mensen zich ook nog eens bedacht hebben met
het wachten tot de trein er was

Waarschijnlijk komt de stijging door de verbeterde dienstregeling van de NS:D . Je zal maar zelfmoord willen plegen en een half uur moeten wachten op de trein vanwege vertraging. Zijn vast zat mensen die zich in die tijd zouden bedenken.

Terug
Naar boven