AndroidHealthClinic

Bijstof.

Vael

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Zijn er hier mensen die zelfden of bijna nooit van bijstof veranderen?

Indien wel, Reageer je dan telkens minder op die stof, of dosseer je gewoon telkens weer hoger?

Voor mij was trenbolone echt super, ik zat op 400mg/week en had geen enkele last van sides.

Door het feit dat het aangeraden wordt om telkens van bijstof te veranderen, sta ik nu op het punt om met boldenone te beginnen.

Graag enkele meningen hier over.

Bedankt

Tren en bold zijn 2 totaal verschillende aas soorten.
Net als deca en mast. Het ligt aan je doelen. Wil je massa en boeit vet en vocht je niet kan je voor deca gaan. Wil je schone massa neem je tren.
Wil je een harde look, en definitie kan je mast nemen.
En een beter uithoudings vermogen en schone massa kan je bold nemen.
Wat je ook neemt, het valt of staat met je voeding.
Vriend van mij wordt met deca droog. Ik blaas op.
Is per persoon verschillend.

• Topic Starter Topic Starter
Tren en bold zijn 2 totaal verschillende aas soorten.
Net als deca en mast. Het ligt aan je doelen. Wil je massa en boeit vet en vocht je niet kan je voor deca gaan. Wil je schone massa neem je tren.
Wil je een harde look, en definitie kan je mast nemen.
En een beter uithoudings vermogen en schone massa kan je bold nemen.
Wat je ook neemt, het valt of staat met je voeding.
Vriend van mij wordt met deca droog. Ik blaas op.
Is per persoon verschillend.

Bedankt,

Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat men laatste kuur 400mg tren was. De reden dat ik nu boldenone zou gaan gebruiken is omdat veel mensen aanraden om met elke kuur van bijstof te veranderen voor nog goede resultaten te behalen.

Is het niet zo dat als ik nu terug ga kuren met tren, men lichaam er minder goed op gaat reageren? of is dit fout gedacht. Of moet ik men tren gewoon hoger doseren?

Bedankt,

Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat men laatste kuur 400mg tren was. De reden dat ik nu boldenone zou gaan gebruiken is omdat veel mensen aanraden om met elke kuur van bijstof te veranderen voor nog goede resultaten te behalen.

Is het niet zo dat als ik nu terug ga kuren met tren, men lichaam er minder goed op gaat reageren? of is dit fout gedacht. Of moet ik men tren gewoon hoger doseren?

Is te zien jongen,als er 1 jaartje tusen de kuurtjes zit dan ga je terug knallen.ga je bridgen of ga je 3 maand off en terug dezelfde stof dan
ga je hoger doseren

Ik verander niet, alleen test, tren. Oral verwissel ik wel eens, winny, methyl tren, dianabol

Terug
Naar boven