Fitness Seller

Bijwerking kuur,

bobby12

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Kben nu 1.5 bezig met mijn 2e kuur:
- Week 1-12 500mg test e
- Week 1-10 200mg Deca

1-2 dagen naar mijn eerste injectie van 250mg test+200mg deca kreeg ik oppeens last van pijnlijke tepels en voelde ik een harde bult(geen schijven) onder mijn linker tepel.

Ik dacht ik kijk het even aan misschien trekt het wel weg. Dit is dus niet gebeurd. Ik ben om erger te voorkomen ook maar 50mg proviron erbij gaan pakken. Heb inmiddels ook geen last meer van pijnlijke tepels.

Wat kan ik doen om die harde knobbel weg te laten trekken?

Zo snel na een injectie vind ik heel apart, zat er niks van een andere kuur? Als er weefsel is gevormt zal je dat niet meer wegkrijgen. Je kan met een sterke nakuur zoals arofixen wat minder kunnen krijgen. Als het nu niet verder ontwikkeld dan zou ik geen ari mee laten lopen.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vorige kuur was winstrol only, geen last van mijn tepels gehad. En ik had toen ook nog niks onder mijn tepel zitten :S.

Zit tussen je oren. Na 1 dag kun je nog niks merken van je injecties van je bijwerkingen die je beschrijft.

idd zit tussen je oren, maar die gevoelige tepels had ik ook na dag 1..

Is denk ik gewoon je tepel zelf...

Het zit niet tussen mijn oren, ik heb het een paar van mijn vrienden ook laten voelen en er zit wel degelijk een grote harde knobbel onder mijn linker tepel. Nu begrijp ik dat de kans dat het gyno is erg klein is, omdat ik het al naar 1-2 dagen voelde. Zou het eventueel iets anders kunnen zijn, wat er al eerder zat maar wat ik niet gemerkt heb omdat ik voorheen nooit uitgebreid aan mijn tepels gevoeld heb? Een tumor of iets in die richting, of is dat onzin?

Het is zeker mogelijk dat je het voelde 1 dag na de injectie, maar dat komt dan niet door de injectie in ieder geval.

Ik lees dus goed dat jij je laat betasten door je vrienden? :gay:
oestrogeen is idd al naar je hoofdje aan het stijgen:rolleyes:

Het zit niet tussen mijn oren, ik heb het een paar van mijn vrienden ook laten voelen en er zit wel degelijk een grote harde knobbel onder mijn linker tepel. Nu begrijp ik dat de kans dat het gyno is erg klein is, omdat ik het al naar 1-2 dagen voelde. Zou het eventueel iets anders kunnen zijn, wat er al eerder zat maar wat ik niet gemerkt heb omdat ik voorheen nooit uitgebreid aan mijn tepels gevoeld heb? Een tumor of iets in die richting, of is dat onzin?

Je krijgt niet zomaar een tumor kerel.

Ik lees dus goed dat jij je laat betasten door je vrienden? :gay:
oestrogeen is idd al naar je hoofdje aan het stijgen:rolleyes:

offtopic maar ik was me ook al aan het voorstellen wat me vrienden zouden zeggen als ik zei: wil je even aan me tepel voelen

Wat is daar gay aan? Als je gaat doordenken misschien ja. Als hij een goede kameraad vraagt om even te voelen aan zijn tepel omdat die bezorgt is dat die gyno heeft, who cares? Kleuters

Wat is daar gay aan? Als je gaat doordenken misschien ja. Als hij een goede kameraad vraagt om even te voelen aan zijn tepel omdat die bezorgt is dat die gyno heeft, who cares? Kleuters

Tegenwoordig zijn er bijna geen echte vrienden meer waar men alles aan kwijt kan.. dan is alles meteen gay ;)

Zulke dingen laat ik over aan mijn coach ;).

Kzit nu in de 3e week. Pak nu 75mg proviron per dag. De knobbel zit er nog steeds, is volgens mij iets groter geworden. Maar wat raden jullie aan om te pakken om de gyno tegen te gaan, nolvadex, aromasin, arimidex?

Ben je zeker dat het gyno is ?
Ik heb namelijk al knobbels/puffy nipples sinds ik 12 jaar was.
Ben er naar het ziekenhuis mee geweest en was geen gyno.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/gyno-312370/
Voor je alles in het Engels begint te lezen, vanonder staat het in het Nederlands :D

Mijn vorige kuur was winstrol only, geen last van mijn tepels gehad. En ik had toen ook nog niks onder mijn tepel zitten :S.

You don't say dat is ook een DHT , enfin 1 tab nolva 10/20mg eod of ed voor een paar dagen en dan eens kijken hoe het ervoor staat.

Terug
Naar boven