XXL Nutrition

bijwerking no explode?

adil 18

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m74
Vetpercentage
12%
weet iemand of no explode bijwerkingen heeft?
mijn maat heeft voor het eerst no explode gebruikt (2 volle scheppen met 300 ml wate?)
en kreeg direct jeuk op zijn gezicht.weet iemand hoe dat komt?

ken de ingrediënten niet van buiten, maar als er beta-alanine inzit zou het daarvan kunnen komen...

1 van de bijwerkingen is exploderende diarree

Er zit kanker veel cafeine in.

Ik kreeg last van mijn maag en me hart sloeg op hol waardoor ik niet meer verder kon trainen na een zwaar setje squatten.

die shit is niet goed

Die kriebelingen komt van de beta-alanine...
Maar als je na 2 schepjes al last hebt, dan is hij wel heel gevoelig...

kga volgende training ff 4 schepjes proberen. die shit is mij te soft.

Pumped: neem je het op een lege maag?

Verder wordt ik ziekelijk slapeloos van no explode. Als ik het om 2 uur smiddags neem, kan ik alsnog niet pitten in de nacht voor een uur of 4 ofzo

• Topic Starter Topic Starter
maar kan het ook meschien ook zijn omdat er te weinig water toegevoegd is want, ik gebruik het al standaard altijd bij het trainen, en die zelfde middag ook maar met misschien 200 ml meer water zoals altijd!
maar voor hem was het voor het eerst en met veel minder water!

nog bedankt jongens!

Ik heb het voor het eerst gebruikt en na een halve pot op te hebben stop ik ermee. Wat een flutproduct. Ik wordt er helemaal trillerig van (in plaats van energiek) wat leidt tot slechtere prestaties dan ooit. Daarnaast NO-Explodeer ik een half uur na gebruik tot 2 a 3 maal een WC pot vol en een ongeveer 12 uur na gebruik krijg ik last van buikpijn en pijn in mijn darmen en ben ik een wandelend biochemisch gaswapen.
Had ik mijn geld maar gebruikt voor degelijke voeding of een pot protilox waar je tenminste nog wat aan hebt. De chemische rommel van NO-Explode komt mijn lichaam niet meer in!

Ik gebruik het ook...maar heb nergens geen last van zoals jij het allemaal omschrijft. Hoeveel scheppen met water gebruik je per keer?

Wat ik me verder ook wel eens afvraag bij reacties op dit product..de mensen die helemaal trillerig worden enzo, zijn jullie gevoelig voor caffeine?Of geen caffeine gewend?

Ik gebruik het ook...maar heb nergens geen last van zoals jij het allemaal omschrijft. Hoeveel scheppen met water gebruik je per keer?

De eerste keer dat ik het gebruikte 1 schep, tweede keer 2 scheppen omdat de eerste keer helemaal niets te merken was en in een wanhopige bui om te kijken of het nou echt wat deed, de derde keer 3 scheppen. Telkens met 250 ml water per portie. Bij meerdere porties hield ik er een kwartier tussen met innemen om de reactie af te wachten.

ik heb nog een pot staan. wel over de datum.

gratis af te halen.

06/2008

:roflol:

omgeving tilburg

3/4de vol

06/2008

omgeving tilburg

3/4de vol
nah, lijkt me niet zo gezond.
Mij werd ooit vertelt dat potten die dicht zijn een jaar langer kan gebruiken. Helaas geldt dat niet voor open potten.:(
en wie weet wat jij der allemaal in hebt gezet.:D

nah, lijkt me niet zo gezond.
Mij werd ooit vertelt dat potten die dicht zijn een jaar langer kan gebruiken. Helaas geldt dat niet voor open potten.:(
en wie weet wat jij der allemaal in hebt gezet.:D

heb 4 x gebruikt ofzo.

Ik vind het niks. Reageer niet goed op een overdosis cafeïne

Terug
Naar boven