MuscleMeat

Bijwerking op Trenbolone

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
ben bezig met laatste gedeelte van me kuur zit nu aan de testovis 2 ampulletjes om de dag en 1cc trenbolone van trenbolone hexahydrobenzyl 76mg/ml

Volgens mijn leverancier zijn dit beide twee top producten maar heb soort van elergische reactie als ik injecteer krijg ik daarna een soort van pijn in me lichaam lijkt op soort griep beetje raar tintelend gevoel in je huid dan doet alles zeer net als je echt ziek bent!!

ben er nu week mee bezig 4 x geinjecteerd wat nu te doen want dit is een zeer onprettig gevoel!!!

ik denk dat het door tren komt heb ooit eerder tren gehad van xxxxx daar kreeg ik erge hoest buien van vandaar dat ik nu over ben gestapt naar ander merk

ook resultaat zie ik niet echt het is de bedoeling dat ik echt droger moet gaan worden maar ook dat zie ik niet.. Moet dat nog komen of zal mijn lichaam er niet goed op reageren???

graag reactie

bedankt alvast groetjess

Laatst bewerkt door een moderator:
Namen in de topictitel en tekst removed. Svp geen namen noemen dus.

• Topic Starter Topic Starter
ok excuses bedankt

Tren hexa om de dag Of elke derde dag een ml cc vergis je je in denk ik.
En dy hoesten klopt als je goed spul hebt of je zit bij een ader.
Anders rustiger injecteren.
Griep achtig gevoel ken ik niet
Tren hex en het duurt een tijd voordat het gaat werken anders moetje tran à hebben

dus volgens jouw moet ik het 1x in de 3 dagen zetten de tren hexa? waarneer begint ie te werken dan? volgens jouw ik neem normaal tren a die merk ik echt al binnen paar dagen! deze na week nog niks! mijn leverancier gebruikte deze ook en ging er juist heel goed op vandaar dat ik had besloten om deze te nemen!

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 14:57 ----------

ben natuurlijk pas week bezig zou hem kunnen ruilen voor xxxxx trenbolone kort werkend maar had ik vorige x die hoest buien van wat raden jullie aan???

Namen in de topictitel en tekst removed. Svp geen namen noemen dus.

dus volgens jouw moet ik het 1x in de 3 dagen zetten de tren hexa? waarneer begint ie te werken dan? volgens jouw ik neem normaal tren a die merk ik echt al binnen paar dagen! deze na week nog niks! mijn leverancier gebruikte deze ook en ging er juist heel goed op vandaar dat ik had besloten om deze te nemen!

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 14:57 ----------

ben natuurlijk pas week bezig zou hem kunnen ruilen voor xxxxx trenbolone kort werkend maar had ik vorige x die hoest buien van wat raden jullie aan???

Jij leert niet snel zeker?

die hoestbuien hebben niks met het lab te maken,je injecteert gewoon in een klein adertje als je een hoestbui krijgt.

Ik zeg om de dag of elke 3 de dag Tren hex ofterwel parabolan heeft een hele langzame ester en waarom je hem zo vaak moet zetten is mij ook een raadsel je moet gewoon geduld hebben na 6 weken merk je het wel

ok maar wil het maximaal maar 6 weken doen dus kan ik hem beter ruilen aangezien ik nog maar weekje bezig ben

Ik zeg om de dag of elke 3 de dag Tren hex ofterwel parabolan heeft een hele langzame ester en waarom je hem zo vaak moet zetten is mij ook een raadsel je moet gewoon geduld hebben na 6 weken merk je het wel

parabolan ester is vergelijkbaar met enanthate d8 ik. mss iets korter. 1x/week zetten is genoeg.

Probleem is dat er redelijk wat kennis ontbreekt bij jouw over de bijwerkingen van elk middel.

Zoek eens op:
Tren hoest
Test griep (test flu)
Kennis over esters
Droger word je door voeding en training, niet door tren.
Je bent 1 week bezig en merkt niets ... Kennis over esters bro.

Terug
Naar boven