XXL Nutrition

bijwerking van ass

erik_sportief

Cool Novice
Waardering
0
ik heb het een en ander gezocht en ik kwam op een klein stukje tekst terrecht.

lees dit stukje van deze website en ik hoor graag jullie mening
dus graag veel reacties wat jullie ervaringen zijn

[Link niet meer beschikbaar]

Klopt als een bus sommige raken helemaal in de war als ze van de juice af zijn...
Ken zat die er het hele jaar aanhangen kunnen niet meer zonder zijn als het ware verslaafd, zonder storten ze als een kaarten huis in elkaar en dan vooral geestelijk.....
Je moet sterk in je schoenen staan en weten waar je mee bezig bent....

Hehehe mallerd, hoe kan een lekkere ASS nou bijwerkingen hebben. Je hebt er alleen maar plezier van!

Maar als in die ASS eventueel AAS zit, dan zouden er wel eens bijwerkingen op kunnen treden!

bongo zei:
Klopt als een bus sommige raken helemaal in de war als ze van de juice af zijn...
Ken zat die er het hele jaar aanhangen kunnen niet meer zonder zijn als het ware verslaafd, zonder storten ze als een kaarten huis in elkaar en dan vooral geestelijk.....
Je moet sterk in je schoenen staan en weten waar je mee bezig bent....

Dit lijkt me zowat overdreven maar goed, om mezelf in te dekken zeg ik dan maar....er zijn altijd wel zeldzame gevallen zoals dit. :)

Heb even in een studieboek van mijn vriendin gekeken: "Biological psychology" en daar staat in dat er WEL een verband bestaat tussen testosteronlevels en argressie en crimineel gedrag, maar dat dit maar hele zwakke verbanden zijn. Mogelijk spelen er ook sociale en culturele processen een rol in het al dan niet ontwikkelen van één of andere rare uitbarsting. :rolleyes:

Dus: sit back, relax and close your eyes ;)

zoek ff bij COPING onder google. Daar heeft het voor een groot deel mee te maken!!

wist niet bij het pakken van 'ass' dat er bijwerkingen kunnen optreden!!! WHY! why me!!!!

nog een vervelende bijwerking,

je wordt boterGEIL, enige nadeel hiervan is dat elk dik vies vet wijf er opeens als een slachtoffer uitziet en zelfs de hond van de buurtjes niet meer veilig voor je is ...... of val ik nu een beetje buiten de mand?;)

jakkes :barf:

• Topic Starter Topic Starter
haha lekker doen wat je leuk vind
ik hou het bij een mooie slanke meid ;)

marz01 zei:
nog een vervelende bijwerking,

je wordt boterGEIL, enige nadeel hiervan is dat elk dik vies vet wijf er opeens als een slachtoffer uitziet en zelfs de hond van de buurtjes niet meer veilig voor je is ...... of val ik nu een beetje buiten de mand?;)
hehehj.....dikke koeien veranderen in mooie poesjes...

Terug
Naar boven