AndroidHealthClinic

bijwerkingen Anabole

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Ik weet niet of dit de juiste sectie is voor mijn vraag hoor.
Hoelang voor tijd moet je stoppen met kuren als je een kind wil.
Ze zeggen dat de kwaliteit van je sperma namelijk veel minder word door kuren, dit heeft waarschijnlijk ook gevolgen als je een kind wil.
Dus graag van de deskundigen hierover..

kwaliteit wordt niet minder hoor alleen van de hcg je hebt alleen een kleiner kwakje maar dat heeft ook zo zijn voordelen moet je meer nken voordat je raak schiet.

Het is volgensmij niet zo dat je spermacellen echt slechter worden...

• Topic Starter Topic Starter
ooh oke, dat dacht ik namelijk,,,als je minder snel raak schiet is geen probleem zoals Bravo het zegt,,haha
als het maar niet je sperma zodanis aantast dat het slecht kan zijn voor de baby,,misschien eens tomme vraag hoor maar goed, is niet iets onbelangrijks

ik ken zat mensen die na lang kuren ook gewoon kinderen hebben dus....

Ik dacht dat de kwaliteit vd sperma tijdens het kuren wel minder werd. Dat wil dus niet zeggen dat je geen kids kan krijgen tijdens het kuren. Deca is geen aanrader. Meen gelezen te hebben dat hierdoor je productie flink achteruit gaat en dat het lang duurt voordat het weer hersteld is. Meen dat het zelfs wel 1.5 jaar kan duren maar hang me er niet aan op...

Ik weet niet of dit de juiste sectie is voor mijn vraag hoor.
Hoelang voor tijd moet je stoppen met kuren als je een kind wil.
Ze zeggen dat de kwaliteit van je sperma namelijk veel minder word door kuren, dit heeft waarschijnlijk ook gevolgen als je een kind wil.
Dus graag van de deskundigen hierover..

Geen zorgen maken kerel, gewoon gaan proberen.

De stress die jij je mogelijk aanpraat (of aan laat praten) is slechter voor je zaad dan wat aas.

de hoeveelheid wordt wat minder, staat los van de kwaliteit.

flink proberen elke keer weer net zolang tot het raak is

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties mannen!!!

de kwaliteit van je zaad heeft wel degelijk te lijden onder aas gebruik. na het stoppen zal dit wel weer verbeteren maar dit kost in sommige gevallen veel tijd. in mijn geval duurde het ruim 8 maanden voordat het aantal sperma cellen weer een beetje op niveau kwam(onderwaarde), de bewegelijkheid was in die tijd wel duidelijk toegenomen maar het aantal was zorgelijk. ik heb toen 25mg proviron genomen en toen nam het aantal sperma cellen flink toe,echter nam de bewegelijkheid toen weer enorm af.

-rodge

een vraag die je niet stelt vind ik stom
Rodge stel dat je die proviron niet hed genomen dan zou de hersteltijd zeg maar een stuk langer geduurd hebben maar weet je dan ook hoeveel langer ongeveer??

kinderen ja maar ofdat ze normaal gaan zijn gangt van de ouders af hehe

Bij de meeste mannen zal het ongeveer 4 a 6 maand duren voor de hoeveelheid spermacellen terug op normale waarden komt.

Zelf was ik 4 maand clean toen mn vriendin en ik begonnen zijn met proberen. Nadat ze met de pil was gestopt was ze na een week al zwanger, dus waarschijnlijk van de eerste of max 2e keer was het al raak

mijn vriending werd zonder problemen zwanger, ondanks dat ik al flink wat kuren achter mijn kiezen heb zitten.

Na 3/4 maanden moet het geen probleem zijn, mits je zaad natuurlijk goed is (vantevoren)

Terug
Naar boven