MuscleMeat

bijwerkingen ??

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Ik heb twee vragen:
a) wat zijn de mogelijke bijwerkingen van NOLVADEX ?

b) is de kans op bijwerkingen kleiner bij 250 mg TEST E EW dan bij 500 mg TEST E EW ?

Ik heb twee vragen:
a) wat zijn de mogelijke bijwerkingen van NOLVADEX ?

b) is de kans op bijwerkingen kleiner bij 250 mg TEST E EW dan bij 500 mg TEST E EW ?
heb nog nooit bijwerkingen ondervonden bij nolvadex

en als je 250mgtest zet of 500mg 1 bijwerking weet ik wel je wordt er goed geil van :P

maar dit wist je vast alemaal wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een redelijk verantwoordelijke baan waar ik goed mijn kop bij moet gebruiken en ik wil niet dat ik zo gek wordt dat ik er niet meer bij ben en wil niet dat ik mijn vrouwtje verdrietig maak om dat ik mezelf niet meer ben

• Topic Starter Topic Starter
Of valt het allemaal wel wat mee vooral bij 250 mg ipv 500 mg

ik heb een redelijk verantwoordelijke baan waar ik goed mijn kop bij moet gebruiken en ik wil niet dat ik zo gek wordt dat ik er niet meer bij ben en wil niet dat ik mijn vrouwtje verdrietig maak om dat ik mezelf niet meer ben
valt alemaal wel mee bro ..

is ook maar net hoe je zelf bent van nature maar als jij lekkere vrouwtjes op het werk hebt dan kan het nog wel eens gevaarlijk worden :P

maar even serieus je wordt echt niet gek dat je je kop er op het werk er niet meer bij kan houden hoor

de een gaat door het dak van 250mg en de andere kuurt erop los met grammen test en die blijft lekker kalm,persoonsgebonden dus

idd het licht er denkk vooral aan wat voor een persoon jij van nature bent
als je al een heet hoofd bent dat zal het test je niet goed doen
maar een doorsnee persoon zou er niet zoveel last van moeten hebben.
tuurlijk zal je een beetje licht geprikkeld zijn maar het zal niet zo zijn dat je de eerst volgnde persoon uitelkaar zal scheure

Test e, als je beetje coïtusmaniak bent, heb je wel een probleem want dan word je gewoon gek, voor de rest nergens last van.

Ja, als je de dosis verhoogt, verhoog je automatisch de kans op meer bijwerkingen.
Als jij bv een zwakker prostaat heb, dan kun je eerder bijwerkingen verwachten met 500MG ipv 250MG, maar aangezien je dit niet weet van te voren, zul je dit zelf moeten ondervinden.

kwa coïtus-drive, ja, je zult veel geiler worden en ook iets prikkelbaarder.

Nolvadex, geen idee..

Jezelf in de hand houden bro. En zoals gezegd is het persoonsgebonden. De verhalen die je vaak hoort zijn vaak overdreven...

De verhalen die je hoort zijn afkomstig van de mentaal zwakkeren.
Jezelf niet in de hand kunnen houden is erg puberaal.

Terug
Naar boven