Fitness Seller

Bin of Cue bestand

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik heb bijvoorbeeld Date Movie gedownload en uitgepakt. Hieruit komen 3 mappen: CD1, CD2 en Sample en nog een info document. In map CD1 en map CD2 zitten weer allemaal (beide ongeveer 30) bestanden die ik moet uitpakken. Hierin zitten allemaal .bin en soms .cue bestanden in.
Hoe of waarmee kan ik nu die film bekijken?

Thx!

30 bin bestanden? :eek: normaal open je ze met daemon tools of alcohol 120

Dat zijn rar bestanden....pak ze uit met winrar en open de bin (of cue) in Deamon Tools.

Je moet de bin branden op een cd met behulp van de cue. De cue is een soort image die de bin erop brandt. Als dat niet lukt kan je ook 'raw' de bin op een cd branden. Als het goed is hoef je maar een cue te gebruiken, eerste of laatste en brand die de rest van bestanden aan elkaar.

Samenvoegen met join and split, oftewel met HJSplit 2.2!!!!!

[Link niet meer beschikbaar]

Neuh, waarschijnlijk hoeft hij helemaal niet expliciet te joinen. Is het gewoon een gevalletje split volume archive en kan die met een willekeurige unzipper de .cue en .bin uitpakken.

Daarna dus idd met Alcohol of Daemon Tools de image mounten, of branden op cd via "Burn Image"

niets schrijven. openen met daemon tools, simpeler kan het niet

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu met het volgende...Telkens als ik de film mount dan opent hij een venster met een aantal mappen waarin verschillende .vcd bestanden en een .dat bestand zitten, maar hoe ik nu de film zien??

Terug
Naar boven