Fitness Seller

binnen paar jaar de body van jason statham

iwontlose

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
ik ben nu 22jr, 180lang, weeg plus minus 85kg en heb een enorme doorzettingsvermogen.
kan ik dat doel realiseren binnen 2 jaar? volgens sommigen heb ik een lichaam dat daar aanleg voor heeft.
aub lach me niet uit :D

Ja hoor, waarom niet.......
zo extreem is hij niet.......

Succes dan !!!

Nou, zijn lengte heb je ongeveer. En 2 jaar zou wel lukken, maar dan moet je echt goed gedisciplineerd trainen. Voedingsschema, trainingsschema etc etc Consequent zijn en dan komt het goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de positieve geluiden heren! weten jullie toevallig wat zijn vetpercentage is? ik ga die van mij morgen meten, ben daar reuze benieuwd naar!

11% zou ik zo zeggen.

Ik heb dezelfde aanhechtingen als hem, helaas nog lang niet zo gespierd, grotendeels dankzij langdurige blessure. Maar ik ben altijd wel blij om te zien wat 't zou kunnen zijn als dat een beetje achter de rug is, echt mooi fysiek.

Lol in die pic is hij buff. Als hij matching benen zou hebben easy 95kg op 10%.

Ik wens je succes dit te behalen in 2 jaar.

Lol in die pic is hij buff. Als hij matching benen zou hebben easy 95kg op 10%.

Ik wens je succes dit te behalen in 2 jaar.
Valt mee, onderontwikkelde borst, rug is wel oke. Hij skipped arm day zeker niet maar zijn triceps zijn niet geweldig. En zijn benen bestaan niet. Makkelijk te doen in 2 jaar.

Ik mag toch hopen dat je dit binnen 2 jaar bereikt. Die status zijn nou niet impressive denk dat je heel erg verkijkt op TV lijk je al snel 10-20kg zwaarder dan in real life. Dus komt hij nogal snel Buff over terwijl die een normaal getraind fysiek heeft

Nou, zijn lengte heb je ongeveer. En 2 jaar zou wel lukken, maar dan moet je echt goed gedisciplineerd trainen. Voedingsschema, trainingsschema etc etc Consequent zijn en dan komt het goed.

[Link niet meer beschikbaar]
Spoiler alert, hij is maar 1.75m

Zo droog en die massa zal je niet halen in 2 jaar wanneer je nu nog ''ongetraind'' bent. Kijk eens om je heen hoeveel lui er zo uit zien en hoe lang trainen die al? Hij zit zeer laag in vet , denk +- 8%. Schat in als naturel een jaar of 5 als je alles op een rijtje hebt en het meezit.

@ts: Post eens een pic van je fysiek dan

Zo droog en die massa zal je niet halen in 2 jaar wanneer je nu nog ''ongetraind'' bent. Kijk eens om je heen hoeveel lui er zo uit zien en hoe lang trainen die al? Hij zit zeer laag in vet , denk +- 8%. Schat in als naturel een jaar of 5 als je alles op een rijtje hebt en het meezit.
10%, 8% is ripped as fuuuuuck

• Topic Starter Topic Starter
@ts: Post eens een pic van je fysiek dan

wat bedoel je precies. mijn bovenlichaam en dan met een foto voor de spiegel of hoe moet ik dat precies zien. ben hier onervaren in
ik ben nu nog wel ongetraind en ben sinds t weekend begonnen. vandaag wordt mijn tweede serieuze workout.

precies ik denk het ook niet hoor.

10%, 8% is ripped as fuuuuuck

Klopt maar dat is hij imo ook best aardig. Dat aan de zijkant krijgt hij niet veel ''droger''. Die rug is damn ripped. Armen en schouders ook. Sommige delen zit ie misschien nog wat lager zelfs?

ik ben nu 22jr, 180lang, weeg plus minus 85kg en heb een enorme doorzettingsvermogen.
kan ik dat doel realiseren binnen 2 jaar? volgens sommigen heb ik een lichaam dat daar aanleg voor heeft.
aub lach me niet uit :D

wat bedoel je precies. mijn bovenlichaam en dan met een foto voor de spiegel of hoe moet ik dat precies zien. ben hier onervaren in
ik ben nu nog wel ongetraind en ben sinds t weekend begonnen. vandaag wordt mijn tweede serieuze workout.

"volgens sommigen heb ik een lichaam dat daar aanleg voor heeft"..... post dan een foto want waarschijnlijk zal het best wel meevallen :D

Ik mag toch hopen dat je dit binnen 2 jaar bereikt. Die status zijn nou niet impressive denk dat je heel erg verkijkt op TV lijk je al snel 10-20kg zwaarder dan in real life. Dus komt hij nogal snel Buff over terwijl die een normaal getraind fysiek heeft

Hij gaat niet meteen aan de aas hoor kelvin :S

Terug
Naar boven