XXL Nutrition

Bionabol - Dianabol

2rick

Novice
Waardering
0
Ben net verhuisd van belgië naar bulgarije en het is hier echt een paradijs. Ben hier net een maand en ben lekker aan het trainen en heb al een voorraadje bionabol gekocht. Heeft iemand ervaring met bionabol??
De meeste hier gebruiken het en de resultaten mogen er wezen!!

Begin volgende week met een kuurtje van 6 weken.
Ik heb hier al gehoort dat 10kg moet kunnen!!
kan niet wachten.........

De werkzame stof blijft hetzelfde, of het nu Dianabol, Thaibol of Bionabol heet.

Levert wel snelle resultaten op. Levert alleen betere resultaten op in een stack.

Offtopic:

Bulgarije? Is het een beetje leuk en comfortabel toefen?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik is hier zeker wel goed. goede prijzen voor eten enz. Het weer is alleen de laatste week een beetje koud voor de tijd van het jaar, maar voor de rest is het erg goed en over de vrouwen maar niet te spreken. die zijn pas echt top!!! Voor de rest ga ik eens kijken wat je hier nog meer kan krijgen??

2rick zei:
Ja, ik is hier zeker wel goed. goede prijzen voor eten enz. Het weer is alleen de laatste week een beetje koud voor de tijd van het jaar, maar voor de rest is het erg goed en over de vrouwen maar niet te spreken. die zijn pas echt top!!! Voor de rest ga ik eens kijken wat je hier nog meer kan krijgen??

lijkt me een goed plan... gooi maar wat op de post deze kant op :p :D

Waarom ben je verhuisd naar Bulgarije?
Heb je daar al werk?
Hoeveel betaal je daar voor een koophuis? (+- kmrs?)
Wat ben je per maand kwijt aan llevensonderhoud?

Bionabol is idd niet slecht maar zou dit niet op zich gebruiken maar in een stack. Laat eens iets weten over de prijzen in Bulgarije.
Wat heb je bv bionabol betaald ginder ?

4 posts, en nu al banned:eek:

10 kg jah en hoeveel vvm ,:rolleyes:

Een topic uit 2005:rolleyes:

Hilarisch dit, echt dianadolletjes!

Terug
Naar boven