Fitness Seller

Bioscoop Pathe Scheveningen

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
BIOSCOOP PATHE SCHEVENINGEN

vanaaf ga ik naar de bios en scheveningen (jarhead om 00:20). Nog meer vrienden van DBB die gaan?????

Hele goede film Jarhead :)

Ik ga vanavond naar Pathe scheveningen of Pathe buitenhof.

Ik zou vanavond ook naar Jarhead gaan maar ben ziek :(

En daarna zeker naar de club van Kim Holland?

• Topic Starter Topic Starter
oh waar zit die dan? ik ben daar niet bekend maar ga met me vrouwtje dus

Ik ga naar Saw2 om 00:15 waarschijnlijk (scheveningen)

Nee, is een beetje uit de buurt.

ik was er jarhead 00:20 ..was een leuke film en wat zagen die kerels af ...heb alleen weinig bommen en granaten gezien. er moest weer zonodig iemand zijn poten naast op de stoel leggen maarja gebeurt me bijna elk bioscoopbezoekje..ga er maar nix maar van zeggen want dan is het elke x raak...beetje vriendin met me vriendin gespeeld onder de film...make love not war:D

uh laat die eerste vriendin maar weg :D

oh en de al 2 hagenezen om te beginnen pas zich aan aan mijn brabantse cultuur... hoorde me al 2 x HOUDOE EN BEDANKT ZEGGEN ...dat was wel leuk..voelde ik me toch nog thuis in den haag en scheveningen

Tommyboy zei:
ik was er jarhead 00:20 ..was een leuke film en wat zagen die kerels af ...heb alleen weinig bommen en granaten gezien. er moest weer zonodig iemand zijn poten naast op de stoel leggen maarja gebeurt me bijna elk bioscoopbezoekje..ga er maar nix maar van zeggen want dan is het elke x raak...beetje vriendin met me vriendin gespeeld onder de film...make love not war:D

Mensergjeniet?

eduardjanssen zei:

hahahahaha lol ja maar zij won en ik ergerde me nog steeds. toen het licht aan ging wou ik tjekken met wie ik te maken had.waren 2 kerels maar ze waren al gevlogen. moest dus nog verder met het spel ....uiteindelijk waren we het allebei beu ..ik iets eerder als haar :p

Terug
Naar boven