Fitness Seller

Bizar

  • Topic starter HB89
  • Startdatum
  • Reacties 26
  • Weergaven 1K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

HB89

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
8.550
Waardering
1.131
Lengte
1m96
Massa
115kg
Radiopresentatoren Giel Beelen en Gerard Ekdom zeggen erg onder de indruk te zijn van de 19-jarige luisteraar die vrijdagnacht een nummer van Coldplay aanvroeg, omdat hij nog maar tien uur te leven had. '''Het was onze heftigste nacht ooit'', vertelt Ekdom tegen De Telegraaf.

We dachten dat een of andere dronken luisteraar een bizarre grap met ons uithaalde. Daarom sprongen we er in eerste instantie redelijk laconiek mee om. We waren compleet stuk van wat ons, live op de radio, was overkomen. De rest van de nacht heb ik opgedragen aan Otto. Als hij de waarheid heeft gesproken, is hij dus inmiddels overleden. Het was een zeer bijzondere nacht die ik mij voor altijd zal blijven herinneren.





Nieuws over XL | metronieuws.nl



Iemand die weet of dit echt waar is?
 
ik denk dat het echt waar is.
 
Tuurlijk is dat niet waar, alsof je 's nachts weet dat je nog maar 10 uur te leven heb.
 
Ik heb een groot deel van die uitzendingen gehoord en ik moet zeggen dat ik toch ook behoorlijk onder de indruk was...
 
Denk ook dat het een k*t grap is. Maarja ik ken ook niemand die otto heet.
 
Dumbass, hij heeft zich laten euthaniseren...

Mja en dat kan natuurlijk niet gelogen zijn.

Misschien was die gast wel helemaal van de wereld, hij zegt dat hij met een groep vrienden zit maar je hoort helemaal niks.
 
Laatst bewerkt:
tja als je daar grappen over gaat maken ben je echt niet goed snik
 
Mja en dat kan natuurlijk niet gelogen zijn.

Maar dan weet je wel wanneer je gaat.

Misschien was die gast wel helemaal van de wereld, hij zegt dat hij met een groep vrienden zit maar je hoort helemaal niks.

Misschien wel.

Maar of het nu waar is of niet, het blijf bizar...
 
10 uur te leven en de plaat is pas over 11 uur te draaien... yeah right
 
dam obessed
 
als ik maar 10 uur te leven had was Coldplay wel het laatste waar ik naar zou luisteren. k*t muziek
 
mijn levensverwachting daalt alleen maar als ik naar coldplay luister

Als dit echt is: R.I.P.
 
Wss Fake, en als het waar is, is het een enorme dommekloot volgens mij!! Ja ik heb dit 2 dagen geleden beslist, ik experimenteer, drink bier en andere dingen 10 u voor je sterft :rolleyes::rolleyes::rolleyes: 10 u voor je sterft wil je toch nuchter zijn :headbang:
 
Wss Fake, en als het waar is, is het een enorme dommekloot volgens mij!! Ja ik heb dit 2 dagen geleden beslist, ik experimenteer, drink bier en andere dingen 10 u voor je sterft :rolleyes::rolleyes::rolleyes: 10 u voor je sterft wil je toch nuchter zijn :headbang:

Jij misschien maar niet iedereen is zo.

Toch is het gewoon 1 grote prank denk ik.
 
discutabel. Ik zou niet willen sterven zonder een heleboel drugs uitgeprobeert te hebben.
 
Back
Naar boven