AndroidHealthClinic

blacberry cube

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
hey ik heb in de cinema een balkbery curve gevonden 2 weeken geleden

nu hij doet het perfect
dus is mijn vraag nu aan jullie ?

kan je hiermee in de probleemen geraken als je gewoon aan abonoment kaartje in dit toestel gebruikt ?

dus dat er bv morge een of ander manetje aan men deur om een gsm komdt vraagen ?

of zijn het fabeltjes dat ze je kunnen traceren enz .....:p

doe het gewoon en moest er iemand komen zeg dat je het van een turk voor 100euro hebt gekocht

nee nee ze kunnen hem traceren

Breng dat gewoon naar de Politie, diegene die hem kwijt is zal je dankbaar zijn.

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes: :p

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Breng dat gewoon naar de Politie, diegene die hem kwijt is zal je dankbaar zijn.

pfffff en dan stekken die mannen da zelf in hunne zak als ik iemand ni vertrouw zen het de manne in blauw ;) e da rijmt

ben zelf al 2x maal me gsm verlore en niemand die hem terug heeft gebracht hoor

dusn waarom zouw je het terug brenge straks zegge ze nog da ik hem heb gepikt dag he voor mij geen k*t fl**kers

Laatst bewerkt:
breng hem naar de wouten

:rolleyes: :p

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

pfffff en dan stekken die mannen da zelf in hunne zak als ik iemand ni vertrouw zen het de manne in blauw ;) e da rijmt

ben zelf al 2x maal me gsm verlore en niemand die hem terug heeft gebracht hoor

dusn waarom zouw je het terug brenge straks zegge ze nog da ik hem heb gepikt dag he voor mij geen k*t fl**kers

Dat is natuurlijk DE rechtvaardiging voor jouw denkwijze, aangezien anderen slecht opgevoed zijn, veeg jij ook je voeten aan de regels van goed fatsoen.

Het zijn dus de anderen die de wereld moeten verbeteren ipv dat je zelf je steentje bijdraagt.

Dat is natuurlijk DE rechtvaardiging voor jouw denkwijze, aangezien anderen slecht opgevoed zijn, veeg jij ook je voeten aan de regels van goed fatsoen.

Het zijn dus de anderen die de wereld moeten verbeteren ipv dat je zelf je steentje bijdraagt.

der bestaat zoon gezegde fienders keepers ken je dat
en iets terug geven is teggen de mens zijn natuur :p (want dan gaat een ander er me loopen natuurlijk )

der zijn geen eerleke mensen op de wereld aleen mensen die denken dat ze eerlek zijn door af en toe een goede daad te doen bv een gsm terug geven ;)

maar dan ligen ze achteraf wel wa te friemelle aan je kindere :rolleyes:

MAAR DAT IS DE VRAAG NIET HE

DE VRAAG IS KAN MEN MIJ OF ZAL MEN MIJ TRACEREN ALS IK GEBRUIK MAAK VAN MIJN ABO TEL KAARTJE OF KOIST DIT TEVEEL OM UIT TE VOEREN ?

Nee.

Naja het kan wel waarschijnlijk..maar dat gaan ze natuurlijk niet doen voor 1 paupermobieltje. De persoon die hem is kwijtgeraakt doet er hoogstwaarschijnlijk niet eens aangifte voor.

Ik zou het gewoon proberen :)
Stel er komt iemand die vraagt ernaar zeg je toch gewoon "Ik ging zoeken in de telefoon of ik eruit kon halen van wie hij is." :p

Voor 1 mobieltje gaan ze inderdaad geen heel onderzoek starten, en als de persoon hem ook nog zelf verloren heeft is het gewoon zijn eigen schuld.

oke dan maak, ik gewoon gebruik van die gsm en dan zien we wel wat er gebeurt
denk dat die persoon niets heeft aangegeven want hij doet het perfect wrs rijkeluis mensen ofzo :rolleyes:

thanks voor de info allemaal

oke dan maak, ik gewoon gebruik van die gsm en dan zien we wel wat er gebeurt
denk dat die persoon niets heeft aangegeven want hij doet het perfect wrs rijkeluis mensen ofzo :rolleyes:

thanks voor de info allemaal

elke t*ring pauper loopt tegenwoordig met een blackberry, ik schaam me ervoor.

''Wat is je ping ?''

aaah sterf -_-''

elke blackberry heeft toch een blackberry pin toegewezen aan het toestel? Ik weet niet juist hoe het zit maar op Iphone heb je zo'n soort applicatie die je kan installeren zodat je vrienden via gps kunnen zien waar je zit

blacberry!?
Ik zeg, zoek een prullenbak.. is de orginelen gebruiker ook beter af !Q

Jezus man, typ eens normaal Nederlands ofzo. FFS

ik heb dislectie en enkel de neurtjes zijn met abn bezig :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Jezus man, typ eens normaal Nederlands ofzo. FFS

strever jij had zeker altijd 10 op 10 :D

Terug
Naar boven