Fitness Seller

black tops

balman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
74kg
Vetpercentage
16%
hallo ben vanaf gisteren begonnen met hgh ( black tops )

2 de spuitje deze morgen genomen

ga beginnen met 2 iu per dag voor ?????

nog geen bijwerkingen ondervonden

heeft hier al iemand ervaring mee met black tops ( blijkbaar zijn er deze nog niet zo heel lang )

is de eerste x dat ik hgh gebruik , weet niet wat ik kan verwachten ?

balman

Lekker bezig, alvast hgh injecteren terwijl je niet eens weet waar je mee bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
kweet wel waar ik mee bezig ben , is aleen de eerste X dat ik het gebruik , dan denk ik dat niemand weet wat het gaat doen met je lichaam of hoe je er op reageert , mag je er nog zoveel over ingelezen hebben.
vraag dus geen stomme antwoorden zoals
(Geen verstand van zaken? Houd dan lekker je mond! )

irritante mensen hier zeg; we kunnen elkaar beter gewoon helpen, zo rare vraag stelt TS niet dus waarom gelijk b**chen.

Laatst bewerkt:
Je had toch al kunnen opzoeken wat de eventuele sides zijn? Zo gek is Utrechter zijn reactie niet. Er komen hier namelijk teveel mensen vragen om info die ze zo kunnen vinden als ze even googelen :rolleyes:

Je weet nooit 100% zeker hoe je lichaam ergens op reageert, dat klopt.
Maar als jij je goed had ingelezen, had je wel kunnen bedenken wat je kan verwachten.
Hoe jou lichaam reageert op HGH kan een ander jou ook niet vertellen, dat kan jij alleen zelf ervaren. ;)

Kan hier nu wel allerlei links met informatie neerplempen, maar die heb jij natuurlijk allang gezien.
http://wiki.dutchbodybuilding.com/HGH

Trouwens, je zit in het verkeerde gedeelte, hgh etc. hoort hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/

sides ken ik ook wel , vraag personlijke ervaring van iemand die deze black tops al gebruikt heeft , heb mij michien verkeerd uitgedrukt met ( kweet niet wat ik kan verwachten ) maar daarom hoef je nog zo niet te reageeren
ben nog maar net begonnen 2 dag met hgh , vraag gewoon naar mensen hun sides met deze black tops omdat ze nog redelijk nieuw zijn
zelf nog niets gemerkt van sides op 2iu

Als het goeie zijn, moet je na 3 a 4 dagen het verschil al wel merken.
Ik werd meteen trillerig als ik niet genoeg at, en na 4 dagen was ik (van alleen hgh) al 1,5 kilo aangekomen. (vocht)

Dit was op 3iu Hygetropin

Idd verhoging antidiuretisch hormoon, dat merk je binnen paar dagen.
Heb je beetje kwaliteit of heb je vacuumloze hgh?

Mijn ervaring is dat de kleuren van de dopjes weinig zeggen, black blue yellow of green. Black nog nooit gezien. 2iu lijkt me een beetje laag. Bij goede HGH merk ik vrij snel aan mn vingers en voeten die opzetten. Wellicht is dat het gevolg van bovenstaande opmerking.

onzin,goede kwaliteit hgh zal je zeker op 2iu nare bijwerkingen geven. Op hyge had ik dat al veel lager gedoseert.

Bij mijn HG Somatropin (Serostim) merk op 2iu niet veel en op 4iu wel. Veel beter spul is er niet. Bij jou is dat wellicht anders en ben zeer blij dat je weer actief bent maar doe het niet meteen af als onzin.

We hebben het hier niet over HG kerel,we hebben het over collor tops.
Das een keuze die de consument maakt. Op hg heb ik zelf ook nooit last,maar das appels met ananassen vergelijken.

@ts,ik raad je aan je igf te meten met een igf kitje,verder is alle reactie speculatie.

Kriel, wat bedoel je met IGF kitje? Een doe-het-zelf test? Of bedoel je gewoon prikken bij bijvoorbeeld medimark?

igf kitje,kan je bestellen in de us,is binnen paar daagjes binnen. Heb ooit eens linkjes gepost

hallo krieltje zal morgen proberen een foto te plaatsen

van de black tops

op facke of real

Een standaard vial met zwart dopje kan niemand wat van zeggen. Dat kan echt alles zijn. Dat is altijd als je generieke spullen koopt. Je hebt vertrouwen in de bron waar je ze koopt of niet en je hebt achteraf de igf test.

ok dag 4 , en dit zijn mijn bevindingen tot nog toe ,met de black tops
spuitje elke dag genomen om 6.00 uur s'morgens 2iu
eerste maaltijd daarna rond 7.00 uur (telkens heel groot honger gevoel )
eerste 3 dagen normaal verlopen ,toch spiergroepen van training lijken stijver aan te voelen
vandaag 4 de dag plots na de middag heel moe gevoel , ook konstand veel plassen
tegen 16.00 uur naar de gym , elke set leek wel een maraton, en nogal nerveus gevoel
is nu bijna 21.00 uur en is al iets beter , maar de hele middag dat gevoel gehad
nu last van slapende handen of voeten heb ik tot nu toe nog niet gehad
maar herkend hier iemand deze gevoelens ?
bij het nemen van hgh

Honger gevoel na injectie? klinkt erg veel op ghrp-6!
Heb vaker gehoord dat mensen ghrp-6 ipv hgh kregen.
Mooie manier van scammen toch last van sides waar ondere elkele vergelijkbaar met HGH maar maar een veel goedkopere stof met uiteindelijke andere resultaten.
HGH heeft niet de side zoals ghrp-6 dat je na injectie dat honger gevoel krijgt.

Terug
Naar boven