MuscleMeat

Blackberry users: Vodafone ?

ioffer

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Heeft er iemand een blackberry met vodafone als provider?

Hoe zit het met jullie verbinding? Erger dan Tmobile of valt het mee?

Trouwens weet iemand of je onbeperkt mag internetten? Wat hun abbo's zijn veel te goedkoop, dus ws addertjes onder et gras.

Je mag niet onbeperkt internetten in ieder geval

Of je bereik goed is hangt meer af van de plek waar je woont, bij mij is het bij zowel vodafone als t-mobile prima (zowel internet als bellen)

Internet gaat tot 250MB of 1GB, staat er bij.

Hier in Gelderland ook prima telefonisch bereikbaar. Hoor meer slechte dingen over het bereik van T dan van V.

Ik heb onbeperkt, omdat het voor september was afgesloten. In kleine lettertjes staat wel: maxi 1 gb. Maar als je erover heen gaat doen ze er niet moeilijk over.

Een jaartje terug was T-Mobile wel echt slecht hier, maar tegenwoordig stukken beter, ze hebben veel verbeterd aan het netwerk

• Topic Starter Topic Starter
Dus buiten youtube video's bekijken zit er niet in met vodafone?? Want dat zie ik die gasten met Tmob wel doen dus.

Ik heb onbeperkt internet, maar anders gewoon wifi overnemen en dan kan je zoveel downloaden als je wilt

Kom op mensen, t-mobile heeft ook geen onbeperkt internet, je hebt zelfs minder als bij vodafone.

T-mobile houd de fair use policy aan, d.w.z. je mag niet zoveel x mer gebruiken dan een gemiddelde gebruiker.
Daarna gooien ze je internet snelheid zo veel naar beneden dat je een half uur op een ping bericht kan wachten, je kan dus vrijwel niks meer.
De fair use policy staat momenteel rond de 600-700mb.

Vodafone geeft standaart 1024mb met de mogelijkheid een 'slapende blox' te activeren wanneer je er overheen gaat.
Je krijgt dan voor 10 euro nog een keer 1024mb.
Zet je deze slapende blox niet aan dan ga je per 10mb betalen en dat is inderdaad duur.

Vodafone is naar mijn mening 1 van de beste providers, vooral met internet.
Ze hebben het snelste internet van nederland momenteel.
(Gemiddelde bereik + gemiddelde snelheid in heel nederland)

Er zitten weinig 'addertjes' onder het gras bij vodafone, niet meer of minder dan andere providers.
T-mobile vind ik echt een stel oplichters, wat niet wegneemt dat ze een geweldige marketing hebben.

Inderdaad, Tmobile is misschien qua bereik wel weer aardig maar de kwaliteit van het bereik is nog steeds om te huilen. Ik heb zojuist mn t-mobile opgezegd en ga naar vodafone.

@Killy:

Heb je een bron daarvan bij T-Mobile?? Want nog geen jaar geleden zeiden ze dit:

'Beperkt mobiele markt'

iPhone-aanbieder T-Mobile zegt hierin juist niet mee te gaan. "Wij hebben op dit moment géén concrete plannen voor databundels. Ons mobiel internet is onbeperkt en we hebben ook geen fair use policy", vertelt woordvoerder Henny van der Heiden. "Dat hebben we altijd al gehad en daar waren we ook de eerste mee."

Hij stelt dat databundels een belemmering zijn voor de mobiele markt. Voor het openbreken van de markt voor mobiel internet moet je de gebruiker aan het eind van de maand een te verwachten rekening geven, legt hij uit. Datalimieten met bijkomende kosten voor overschrijdingen zorgen voor ongewenste en mogelijk onaangename verrassingen, luidt de redenatie.

http://webwereld.nl/nieuws/66876/t-mobile--mobiel-internet-blijft-onbeperkt.html

Ik heb trouwens een jaar lang Vodafone mobiel internet gehad voor mn laptop. Ik betaalde 50 euro per maand en mij was 25Mbps beloofd. In de praktijk haalde ik slechts 2.5 ongeveer. En deze maand werd ik opeens afgeknepen, terwijl ik voor dat bedrag ook onbeperkt zou moeten mogen.

Maarja bottom line: Alle drie de aanbieders zijn ****ing k*t.

Laatst bewerkt:
Distare, kijk gewoon op de t-mobile website.
Sinds januari zijn alle providers van onbeperkt internet afgestapt.

Gaan zoveel bullshit rond over providers.
Nieuwe abbo's van kpn/hi worden trouwens wel k*t :p

Desondanks lijkt het me raar als je opeens een halfuur langer zou moeten wachten op een whatsappberichtje. Een whatsapp bericht is maar 1 of 2 KB, die komt bij het langzaamste internet ook gewoon gelijk aan.

Desondanks lijkt het me raar als je opeens een halfuur langer zou moeten wachten op een whatsappberichtje. Een whatsapp bericht is maar 1 of 2 KB, die komt bij het langzaamste internet ook gewoon gelijk aan.

Geloof me, bij telfort ook een keer over mijn datalimiet geweest, geen pretje :p

Je kunt bij T-Mobile kiezen voor databundel van 2gb, dan kun je ongeveer 2 uur youtube filmpjes kijken of 15 uur videobellen. Je moet wel echt gekke dingen doen om daar over heen te gaan. Al helemaal als je thuis ook gebruik maakt van wifi

ff gecheckt (edit): ik zit gewoon exact op 18.0gb en heb mn telefoon 9 maand :p

Laatst bewerkt:
2gb is inderdaad veel,

• Topic Starter Topic Starter
Dat wordt een vodafone abo dus.

Thanks mensen.

Heb alles wat k nodig heb.

Thnx killy, waarom krijg ik nooit karma hiervoor :(

Beter neem je KPN. Vodafone suckt in sommige gebouwen wel.

Terug
Naar boven