Fitness Seller

Blauw schermpie(driver related?)

Melonz

Ripped Bodybuilder
Waardering
312
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hoi! :D
Computer beneden heeft sinds een maand spastische trekken.
Dus ik gegoogled, bleek dat het aan de drivers lag, ikke drivers eruit gepleurd en nieuwste gedownload van nvidia geforce 7600GS(als ik het juist heb). Zo gezegd zo gedaan, hij deed het weer. Voor 2 weken. toen hetzelfde probleem & ook weer zo opgelost.

3x raden, jep. Heb weer hetzelfde probleem. Methode van vorige keren werkt helaas niet meer. Ik ging als volgt te werk:
Drivers eraf gooien met driversweeper via veilige modus, dan opnieuw booten. Dan krijg ik zo'n 1024xGETAL scherm waar de icoontjes veel te groot zijn:mad:
Dan installeer ik drivers, maar als ik dan opnieuw opstart krijg ik foutmelding. Heb wel een geimproviseerde screenshot gemaakt ;)

2mgtdah.jpg

Nieuwste driver eraf gooien en een oudere terug installeren.

dat 1024x768 getal kan je gewoon accepteren en vervolgens rechtermuisknop op bureublad --> Eigenschappen --> Tabblad "Instellingen" --> Resolutie groter zetten.

Is het een Medion?

Heb ik eens in het half jaar op de crappy computer waar ik nu op zit, beschadigd geheugen, > backup maken + herstel cd erin en ik kan weer een half jaartje door :D

gelijk tijdens de boot gelijk op F8 beginnen rammen
kom je in de bootopties
dan kiezen voor laatste goede configuratie

ik heb dit vorige week gehad, kan een aantal oorzaken hebben:

probeer allereerst je HD eruit te halen en te koppelen aan een andere computer voor een backup van je hele of gepartitioneerde schijven

probleem 1
windows gecrashed (opnieuw installeren vanaf de cd)

probleem 2
intern geheugen kapot

probleem 3
batterijtje van je moederbord is overleden

bij mij was het probleem 1

hopelijk heb je er wat aan, en succes

ik heb dit vorige week gehad, kan een aantal oorzaken hebben:

probeer allereerst je HD eruit te halen en te koppelen aan een andere computer voor een backup van je hele of gepartitioneerde schijven

probleem 1
windows gecrashed (opnieuw installeren vanaf de cd)

probleem 2
intern geheugen kapot

probleem 3
batterijtje van je moederbord is overleden

bij mij was het probleem 1

hopelijk heb je er wat aan, en succes
Aan de foutmelding te zien is het de videokaartdriver, dus ik zou eerst de oude driver terug installeren zoals 1987Sander1987 zegt.

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwste driver eraf gooien en een oudere terug installeren.

dat 1024x768 getal kan je gewoon accepteren en vervolgens rechtermuisknop op bureublad --> Eigenschappen --> Tabblad "Instellingen" --> Resolutie groter zetten.
Dit gaf me een heel nieuwe ingeving, had rechtermuisknop gedaan op bureaublad, dan Nvidia configuratiescherm & dan resolutie configureren gedaan. Nu staat ie weer goed, vraag me af of dit lang zo blijft..

Als de lage resolutie het enige probleem was dan is dat nu inderdaad opgelost.

Ik vraag me wel af welke drivers je nu hebt dan, als je de kapotte drivers met driversweeper weg hebt gegooid.

Heb precies hetzelfde probleem en heb ook een Nvidia HD kaart. Ook drivers geinstalleerd maar had na 2 weken weer hetzelfde probleem. Iemand meer tips?

De 266.58 WHQL drivers voor nVidia-kaarten zijn een paar dagen geleden uitgekomen, ik heb zelf jullie probleem niet maar ik zou deze drivers installeren en kijken of dit helpt.
XP 32 bit, XP 64 bit
Vista/7 32 bit, Vista/7 64 bit

Als dit niet werkt kun je het beste drivers van nieuw naar ouder proberen totdat je een versie vindt die werkt.

Hoppa is het probleem dus weer

Erg vreemd. Heb je al een random oudere driver geprobeerd? 197.13, 258.96, 260.99?

Een tweede mogelijkheid is dat je kaart dood aan het gaan is. Krijg je de BSODs bij het gamen, bij het opstarten of 'zomaar'?

Je moet opletten met de windows update services. Die halen soms ook drivers binnen.
En dan kan het idd zijn dat je die zooi gewoon weer opnieuw binnenhaalt.

Erg vreemd. Heb je al een random oudere driver geprobeerd? 197.13, 258.96, 260.99?

Een tweede mogelijkheid is dat je kaart dood aan het gaan is. Krijg je de BSODs bij het gamen, bij het opstarten of 'zomaar'?

De BSOD komt altijd eerst 'zomaar' zeg maar, daarnet stond ie gewoon hele tijd op het bureaublad en toen gaf hij ineens weer de melding.
Daarna start hij opnieuw op en komt er elke keer dat hij opnieuw opstart dezelfde foutmelding.. Zal eens de 197.13 proberen te installeren. Gekke vind ik dat hij gewoon normaal opstart als ik de nieuwste driver installeer, maar dat hij nadien dus op een willekeurig moment BSOD geeft..

Kreeg de melding bij cmd window: kan nvlddmkm.sy_ niet openen..

Hmm, net opnieuw opgestart en hij werkt, maar zit weer vast op die 800x600 instelling aangezien er nog geen drivers opstaan volgens de computer.. Ben bang dat als ik drivers weer installeer hij dezelfde foutmelding geeft..

Laatst bewerkt:
90% kans dat het je RAM is

Hmm hoezo ram? Dacht dat het aan m'n videokaart lag? ???

Terug
Naar boven