AndroidHealthClinic

Blij als 't weer zomer is!

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Want dan kan ik weer gewoon normaal in mn tshirtje naar buiten, zonder 10 keer per dag aan te moeten horen of ik het niet koud heb!! :fuu:

Wat word ik daar gek van zeg.. :p

Want dan kan ik weer gewoon normaal in mn tshirtje naar buiten, zonder 10 keer per dag aan te moeten horen of ik het niet koud heb!! :fuu:

Wat word ik daar gek van zeg.. :p

tshirt, beter doe je een singlet aan met een 2eros short, 100kg op 10% en een tshirt dragen :o

++ :d

eerst men winterbuikje nog wegwerken

Tja, al die niet sporters die zich zorgen maken over mijn gezondheid..
Ik krijg het niet eens voor mekaar om mezelf met trui/ vest en al in me jas te werken..

als ik ijsberen in me tuin zie snuffelen doe ik een jas over me tshirt aan, anders is een vest wel voldoende:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een auto, dus mijn wandelingen over straat zijn altijd van korte duur, maar alsnog heb ik nooit zo'n last van de kou, tenzij het vriest natuurlijk.

Maar ik hoor al jaren lang elke dag als het ook maar een beetje koud hetzelfde verhaaltje als ik in mn tshirt aan kom.

@ Guess, ik ben geen patser, ik blijf bescheiden, zo krijg je meer respect jwz.

Verkapt ik heb zoveel massa dus ik heb het niet koud in de winter?

in de winter probeer ik altijd boven 20% vp te zitten.. lekkere natuurlijke isolaatsie dat samen met mijn curly coat ^^ heb ik het ook niet koud

Ja het duurt niet lang meer zodra ik mijn mega body kan showen aan de chicks.

• Topic Starter Topic Starter
Verkapt ik heb zoveel massa dus ik heb het niet koud in de winter?

Alsof je het daardoor minder koud hebt? Ik heb gewoon zoiets van bij 10 graden moeten mensen zich niet aanstellen, mensen stellen zich sowieso altijd aan over kou, en ik heb nooit zin om voor dat loopje van 3 minuten of korter een jas aan te moeten trekken etc. :trollface:

Krijg je ook eens aandacht is het weer niet goed, sigh...

Het is niet zo dat mensen me er op straat op aanspreken hoor :roflol:

Om in de stemming te komen :D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oelalla, hier krijg ik idd zomer kriebels van

Willa Ford (L)

Ik krijg 't plots warm :D

Krijg ik ook wel eens te horen, maarzzzz

in de zomer ist veel te warm :( en zweten is niet leuk

Terug
Naar boven