Sinds ik wireless heb en ik wil een spel spelen ( 10 jaar oude age of empires age of kings online) dan disconnect ik om de zoveel tijd. Dit lijkt me een beetje logisch sinds wireless niet voor gaming is, maar weet niemand een manier om dit tegen te gaan? Welke apparaten in de kamer kunnen de golven verstoren, of juist aantrekken?
Ik geraak ook niet tot steam geconnect, via wireless geraak ik door de 1 of andere reden niet tot de steam server geconnect om in te loggen.( Gaming mode is enabled :S ? )
Ben normaal niet meer zoveel voor spelletjes, maar ik ga een paar weken moeten rusten want ik ben pas terug van een operatie aan de meniscus. (zat een scheurtje in) Dus het is maar voor de tijd te verdoen.
Alvast bedankt voor degene die me willen helpen.
Ik geraak ook niet tot steam geconnect, via wireless geraak ik door de 1 of andere reden niet tot de steam server geconnect om in te loggen.( Gaming mode is enabled :S ? )
Ben normaal niet meer zoveel voor spelletjes, maar ik ga een paar weken moeten rusten want ik ben pas terug van een operatie aan de meniscus. (zat een scheurtje in) Dus het is maar voor de tijd te verdoen.
Alvast bedankt voor degene die me willen helpen.