Fitness Seller

blijf echt twijfelen over mijn kuurtje (deca of toch)

jandv

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
90kg
kijk normaal zou ik deze doen

week 1-12 test e 500 per week
week 1-10 deca 400 per week
week 1-12 2x pw 500iu HcG
week 14-17 arofixen 1 cap per dag

maar twijfel of ik wel deca zou gebruiken :(
heb me nu wat meer verdiept in bolderone :D
en dit lijkt me toch iets milder dan deca

---

wie geeft er ervaring met bolderone !!!!!

------

en zolang de twijfel er is :eek: begin ik niet aan mn kuurtje !!!!!

en hier spreken ze dat je betere massa hebt van bolderone of van deca !!!http://forum.bodynet.nl/anabolen/25016-boldenone.html

Laatst bewerkt:
Hoeveelste kuur?

Ik heb de 2e kuur ook test/deca gedaan en ik heb er absoluut geen spijt van. Als je voor massa gaat en je maakt je niet druk om wat vocht dan is deca een prima middel. Let wel op je zoutinname om vochtopslag (en bloeddruk) minimaal te houden. Ik werd van deca overigens beresterk.
Met bold heb ik op dit moment nog geen ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de 2e kuur ook test/deca gedaan en ik heb er absoluut geen spijt van. Als je voor massa gaat en je maakt je niet druk om wat vocht dan is deca een prima middel. Let wel op je zoutinname om vochtopslag (en bloeddruk) minimaal te houden. Ik werd van deca overigens beresterk.
Met bold heb ik op dit moment nog geen ervaring.

Ja kijk ik heb alles al,
Maar toch zou het mss beter zijn voor deze winter,
En mss nu eerst eens Bold te proberen,
Ik weet het echt nie meer wat wel of niet !!!!
Er zijn er die deca nooit zouden gebruiken wegens te weinig kwaliteits massa - spieren
En daarentegen de bolderone meer kwaliteit dan de deca zou geven !!!!

Maar dan Kees ik weer dat bolderone slecht is voor de lever enzo !!
Maar milder dan de deca !!!

Ja kijk ik heb alles al,
Er zijn er die deca nooit zouden gebruiken wegens te weinig kwaliteits massa - spieren

Leer eerst eens de naam van het product fatsoenlijk te typen. En deca geen kwaliteit? Test/deca is zo'n beetje de beste, oldskool massa kuur die er is. Tuurlijk pak je wat vocht maar dit is al flink te beperken door een fatsoenlijk dieet.

Bold zal je, bij mijn weten, geen dikke lading extra massa geven. Geeft je meer de rondere look, je lijkt er vasculairder door. Daarom ook dat ik het straks pak naast een dikke lading Test :) Nadeel van Bold is dat je het vrij lang moet nemen. Bij Deca kan dat ook prima maar heb je met 10 a 12 weken ook een mooie kuur. Vind ik iig, maar het is wachten tot er gasten komen met allerlei onderzoeken waaruit blijkt dat Deca k*t is enzo.

als je nu deca hebt lekker deca en volgende keer bold, werkt toch bij iedereen anders, en iedereen heeft een andere mening.

Ja kijk ik heb alles al,

Als je alles al hebt dan doe je toch lekker test/deca. Er is helemaal niets mis met je kuurvoorstel.
Voorde rest ben ik het eens met MikieB.

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Test/deca heeft me overigens tot nu toe de meeste massa opgeleverd!

Test/Deca/Dbol is nog altijd de beste massakuur. Kijk maar naar pumping iron (Toen gebruikte ze zelfs nog primo ipv test)

ik zit nu in week 5 van boldenone ik ben nu 6.5 kilo zwaarder maar heb de eerste 4 weken turinabol erbij gedaan.

ik merk goede libo, eetbuien, conditie, en me kracht gaat omhoog begin het pas sinds deze week erg te merken. merk ook dat ik droger word

ik doseer op 500 mg per week

Zou persoonlijk voor de bold gaan.. Heb bold gebruikt en was er zeer tevreden over. Deca 1x gebruikt wat ook gelijk de laatste keer is

Zou persoonlijk voor de bold gaan.. Heb bold gebruikt en was er zeer tevreden over. Deca 1x gebruikt wat ook gelijk de laatste keer is

Wat was de reden dat het je laatste keer was? Ben namelijk van plan het wel te gaan gebruiken in mn tweede kuur......

Bold is vele malen zwakker als de ca
Ik heb Bold tot 3 x toe in verschillende stacks geprobeerd maar blijf het crap vinden als
Je puur naar gains kijkt.

Lekker man bold!!
Niks te klagen hier erover!!
Maar zo zie je, meningen verschillen.
Voor mij geen deca :p

bold ben ik ook zeer tevreden tot nu toe! is maar net wat je wensen zijn..

ik ga beter op deca, maar misschien ga jij beter op bold ???

Boldenone sucks.
Volgens mij zit er zelfs geen boldenone in de flesjes die de UG labs produceren. Is volgens mij
gewoon ondergedoseerde testo.
Net als de primobolan. Zou mij verbazen dat ze werkelijk primo erin doen. Anavar nog zoiets...
De boldenone van 10 jaar geleden, kreeg ik overal aders van en een mega hoge bloeddruk.
Nu op zelfs dosissen van 1500mg boldenone per week heb ik geen enkele bijwerking....
Hmmmmm... en dit is van het beste UG merk op dit moment.
Zou gewoon voor deca gaan bro ;)

Boldenone sucks.
Volgens mij zit er zelfs geen boldenone in de flesjes die de UG labs produceren. Is volgens mij
gewoon ondergedoseerde testo.
Net als de primobolan. Zou mij verbazen dat ze werkelijk primo erin doen. Anavar nog zoiets...
De boldenone van 10 jaar geleden, kreeg ik overal aders van en een mega hoge bloeddruk.
Nu op zelfs dosissen van 1500mg boldenone per week heb ik geen enkele bijwerking....
Hmmmmm... en dit is van het beste UG merk op dit moment.
Zou gewoon voor deca gaan bro ;)

Bullshit.
laat altijd bloedprikken voor tijdens en na me kuur.En bold heeft altijd op 500/600 pw
netjes ze werk gedaan.Bloedwaardes liegen niet.
Beetje flauw om te zeggen zal wel aan je gear liggen.
maar doe het toch maar ;)

Dit hoor je altijd met bold. Heel gek. De een vind het helemaal niks en de ander vind het top. Ik vind het ook top. Een milder product met goeie resultaten. Deca gebruik ik alleen nog maar voor blessure herstel. En dan max 200mg.

ik vind bold beste voor lange kuur 14+weken, en licht aan je voeding of je hard en droog wilt worden of mega massa.
deca voor mij niet meer te veel sides, maar ook hier is alles weer persoonlijk en ligt zeker aan je dealer!
heb bij meerdere internetsites besteld en was op 1na niet superslecht maar totdat mijn vaste bekende lab weer direct ging leveren.. zeker verschil!
en ik vind beste massamaker t bol, test, bold en natuurlijk standaard hcg mee laten lopen

Terug
Naar boven