Fitness Seller

Bloed!!!

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ok gasten,ik heb zonet,m'n vit B12 in m'n been gezet,nu ging ier er al zowiezo niet goed door,heb 3 keer moeten herbeginnen gewoon omdat ie er niet doorging,ok eenmaal erdoor ben ik voor 1 keer vergeten om trug te trekken om te kijken of er geen bloed bijzit,dus gewoon erin met die naald en erin met de vloeistof,nu is de naald er nog niet volledig uit of er komt een hele hoop bloed uit!! en niet een klein beetje,ongeveer evenveel bloed als vloeistof bijna 1ml naar mijn schatting,moet ik me zorgen maken?? ik moet wel zeggen dat ik net naar billy blanks bootcamp heb gekeken,om eens te proberen en heb een paar squats en lounges gedaan,is het mss daardoor dat ik zo fel bloede???

please advise me!!!

IK heb zelf ook soms , erg traag zetten en best in de bil niet in het been .

Als ik het toch in men been zet doe ik het in een insuline en verdeel ik het over men 2 benen !

Geen schrik als je in een ader zat. B12 mag IV.

Je zal waarschijnlijk los door een ader gestoken hebben....,is geen enkel probleem

Als ik Test in m'n bil zet en de naald iets te snel eruit komt er ook en straaltje bloed uit, ook al heb ik daarvoor geaspireerd, niets om je zorgen om te maken. Ik ben het met muscleboy eens, je zal wel door een adertje heen geprikt hebben.

• Topic Starter Topic Starter
kan het ook zijn dat de vloeistof er allemaal trug is uitgekomen?

ik heb het ook een keer gehad, druppelde op de grond.

als je vol in een ader spuit merk je dat wel meteen aan je lichaam.

waarschijnlijk heb je inderdaad wel een bloedvat geraakt, maar heb je er niet vol ingespoten.

lijkt me sterk dat alle vloeistof is teruggekomen.....dat zie je trouwens toch? Er kwam toch bloed uit geen vloeistof?

Loo zei:

waarschijnlijk heb je inderdaad wel een bloedvat geraakt, maar heb je er niet vol ingespoten.

lijkt me sterk dat alle vloeistof is teruggekomen.....dat zie je trouwens toch? Er kwam toch bloed uit geen vloeistof?

ja idd maar aangezien de B12 ook rood is van kleur...en ik voel me niet speciaal enkel wat hoofdpijn,maar dat zal wel door het licht tekort aan slaap komen :D

ironmike86 zei:
ja idd maar aangezien de B12 ook rood is van kleur...en ik voel me niet speciaal enkel wat hoofdpijn,maar dat zal wel door het licht tekort aan slaap komen :D

ohhh ok, dat wist ik niet.

lekker klote met aspireren dan....

"if it bleeds, we can kill it"

? ik moet wel zeggen dat ik net naar billy blanks bootcamp heb gekeken,om eens te proberen en heb een paar squats en lounges gedaan,is het mss daardoor dat ik zo fel bloede

dude :nowai:

Loo zei:

Ja maar als de b12 ook rood is is dit lastig te zien.

roxxe zei:
"if it bleeds, we can kill it"

dude :nowai:

dude :yarly:

ik ben gistere wat lang weggeweest,wat niet van m'n gewoonte was,en was nog veel te moe om vandaag zwaar m'n benen aan te pakken,zo heb ik voor een lichte vervanging gezocht :),kmoet zeggen twas niet slecht :D,maar het is niet wat het zou kunne zijn :)

ironmike86 zei:
maar het verschil van kleur tussen bloed en vits B zie je cht wel goed hoor . Vits B is fluo rood !

Wat voor naald gebruik je?
Voor B12 kun je de dunste naald gebruiken want het is dunne vloeistof.

de gewone groene naaldjes die ik gebruik voor test en deca ook,ik heb die trouwens van de apotheker meegekrege.

ik gebruik de roze naaldjes en zet ze in de schouder, nog geen bloed gezien.
gaat er heerlijk in!!!!

Inde bips en bijna elke keer alsk terugtrek heb ik beetje bloed....

Laatst bewerkt:
ja prins een beetje bloed ik heb ook overal wel een druppeltje,maar zondag was het verschrikkelijk ik heb een half uur met de bibber gezeten.maar vandaag heb ik net onder de heup gezet,ging goed,enkel trug wat schrik om te prikken,beetje zoals de eerste keer,maar eens erin was alles goed :)

een ader doorprikken is nix, je kan het heel snel stelpen met een propje watte

wie kan mij vertellen waarom waarom B12 goed is?
en het is toch een vitamine, geen steroïd? waarom mag het dan hier in dit sub-forum staan?

Terug
Naar boven