AndroidHealthClinic

Bloedonderzoek ROA

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Waardering
749
Goeiemorgen DBB'ers,

Een aantal maanden geleden ben ik bij Dermatoloog geweest omdat ik toen nog wat acne had uit vorige cycle. Niet verteld dat ik kuur, gewoon dat ik daar al heel mijn leven met periodes last van heb.

Ze was heel gewillig om ROA aan te raden, vooral omdat ik 32 ben en 'het niet kan blijven duren'. Normaal zou ze dat op die moment direct gedaan hebben maar ik had nog een moedervlekje die verwijderd moest worden en ROA mag je blijkbaar niet gelijk starten omdat de wonde anders te moeilijk zou genezen.

Lang verhaal kort gemaak: gisteren eindelijk bij haar geweest (afspraak werd voorbije maanden steeds verzet). Grappige is dat acne ondertussen 99% weg is omdat ik in tussenperiode al nieuwe cycle heb gedaan waarbij ik ROA heb genomen van mijn source ;)

Nu heeft ze dus mijn bloed afgenomen en voorschrift voor ROA meegegeven. Het bloed zal gecheckt worden op leverwaarden maar ook op spierenzymen.

Mijn vraag is dus eenvoudiger dan mijn inleiding: kan mijn AAS-gebruik afgeleid worden van het bloedonderzoek naar leverwaarden en spierenzymen?

Thanks voor de hulp!

Nee, niet eenduidig als het goed is. Zou me hier niet druk om maken. Overigens kunnen je leverwaarden wel wat slechter zijn doordat je al ROA hebt genomen. Maar als dit alweer langer geleden is zal dit ook niet meer zo het geval zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Laatste 2 weken Roa zat ik op 20mg eod en laatste tab was 10 dagen voor bloedonderzoek dus vermoed dat de leverwaarden mee zullen vallen.

Derma zei me dat Roa voor meer spierpijn kan zorgen (heb ik gemerkt tijdens mijn laatste AAS cycle met ROA). Zou dat de reden zijn waarom ze die spierenzymen mee laat onderzoeken?

Maar normaal zal het AAS gebruik dus niet opvallen in die bloedtesten?

Volgens mij zijn dat gewoon CK en CPK, die zijn als je aan BB doet sowieso al verhoogd. Als je op ROA zit dan stijgen deze waardes vermoedelijk nog meer. Denk dat ze die laat meten om je baseline te weten, alleen heb je waarschijnlijk al een verstoord beeld als resultaat op deze testen, omdat je en BB doet en al ROA hebt gehad vlak voor de bloedtest.

Terug
Naar boven