Stefanovic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Heb laatste paar weken van m'n kuur het volgende gehad. Na een intensieve training (shake+dextrose) gepakt. Vervolgens in de auto na huis ineens helemaal vaag worden, trillende handjes, helemaal zweten alsof ik flauw ga vallen. Als ik eet of even rustig ga zitten is het wel weer weg.
Ik dacht zelf aan een te lage bloedsuikerspiegel omdat ik met trainen meer als 2 uur niet eet. Maar aan de andere kant heb ik het ook al 2x gehad terwijl ik in de gym nog een banaan heb gegeten en dextrose zou ook de bloedsuikerspiegel eigelijk ook moeten aanvullen.
Heb dit voor de kuur niet gehad, dus denk toch dat het iets met elkaar te maken heeft... iemand ervaringen?
Ik dacht zelf aan een te lage bloedsuikerspiegel omdat ik met trainen meer als 2 uur niet eet. Maar aan de andere kant heb ik het ook al 2x gehad terwijl ik in de gym nog een banaan heb gegeten en dextrose zou ook de bloedsuikerspiegel eigelijk ook moeten aanvullen.
Heb dit voor de kuur niet gehad, dus denk toch dat het iets met elkaar te maken heeft... iemand ervaringen?