Fitness Seller

bloedvraag!

anoniem22082016

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hej gasten,
ff het volgende,
Ik heb gedurdende een week ofso nogal buikklachten e.d. en ben hiervoor naar de huisarts geweest (kwestie van opgeblazen buik, maagzuur enzo).
xray buikoverzicht gedaan=goed
En nou komt het, ik moet morgen bloed gaan laten prikken, op zich geen probleem....enige probleem is dat ik al 3 weken in de kuur zit (test 750mg tren 250 mg pw)
Ik denk dat dit een vraag is voor bigR en de mods.
Zal de huisarts uit de bloedtest kunnen opmaken dat ik gebruik en zal dit het bloedbeeld eventueel vertroebelen.
Hij heeft het volgende aangekruist;
Algemeen chemisch onderzoek
- BL01 Levergr.,ALAT,y-GT, bilir.,zon.esters

Algemeen hematologisch onderzoek
-Bloedbld.,bezinking, differentiatie

Nou graag jullie mening.
Help a brother out ;)

hoi kerel misschien een domme vraag heeft dit enig belang voor je werk of zo anders zou ik het em gewoon zeggen dat je anabolen pakt hoef je ook geen schrik meer te hebben daarvoor en weet je meteen hoe hij der over denkt;)

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat er niet zozeer om dat ik daar wakker van lig (wat hij ervan denkt), het gaat mij erom dat die gasten bij het kleinste geringste de AAS de schulde geven en je niet langer naar behoren helpen.

aan je leverwaardes zullen ze het zeker zien,gamma gt alat etc zullen verhoogd zijn.Je kan het gooien op een hoog proteine dieet.Dit zal zeker ook een verhoging geven.

laag carb en hoog protiene geeft hoge leverwaardes

Het gaat er niet zozeer om dat ik daar wakker van lig (wat hij ervan denkt), het gaat mij erom dat die gasten bij het kleinste geringste de AAS de schulde geven en je niet langer naar behoren helpen.

Ja ik zou maar eerlijk zijn tegen de arts...
Zegt mij weinig wat ze gaan testen maar je bloed kan zeker een vertekend beeld geven wanneer je aan de aas zit. Of dat met deze test ook zo is weet ik niet!!! Weet vast een van de operaters wel:D

Naar Hormonale levels zullen ze echt specifiek moeten zoeken.
Als de dokter dat niet aankruist op z,n lijstje zal de laborant echt niks zien.

bedankt voor de reacties tot zover gasten!!!
ik wacht eigenlijk nog steeds op de reactie van de mods en/of van BigR

oa je leverwaarden zullen zeker wat verhoogt zijn...

Ik zou de uitslag even afwachten.. dan kun je daarna altijd nog met de aars bloot mbt gebruik..

ff jullie zienswijze..
ik denk dat ik uit de kuur ga aangezien ik nu niet kan trainen vanwege de klachten enzo..ik heb inmiddels 2x gezet en zondag moest ik de 3de keer zetten..heb dit niet gedaan omdat ik op de ehbo heb gelegen.
Wat denken jullie..nokken met de kuur of alsnog zetten en hopen op goed herstel komende week zodat ik er weer tegenaan kan?
Ik zit aan de andere kant ook te twijfelen of de klachten niet door de AAS veroorzaakt zijn.
Heeft iemand al eens deze symptomen gehad in zn kuur?
(opgeblazen buik(maagstreek), maagzuur en moeilijke stoelgang)

ff jullie zienswijze..
ik denk dat ik uit de kuur ga aangezien ik nu niet kan trainen vanwege de klachten enzo..ik heb inmiddels 2x gezet en zondag moest ik de 3de keer zetten..heb dit niet gedaan omdat ik op de ehbo heb gelegen.
Wat denken jullie..nokken met de kuur of alsnog zetten en hopen op goed herstel komende week zodat ik er weer tegenaan kan?
Ik zit aan de andere kant ook te twijfelen of de klachten niet door de AAS veroorzaakt zijn.

opgeblazen gevoel in de maagstreek,.zou kunnen door te hoge leverwaardes,maar denk ik niet op de gear die je nu gebruikt hebt.Heb je onlangs nog stevig aan de 17aa gezeten?Dit was bij mij wel het geval,mijn leverklachten ontstonden van mijn kuur daarvoor.Je kan het ff nagaan bij jezelf

dankje voor de snelle reactie krieltje..

Ik heb nooit echt lang aan de 17aa's gezeten..vorig jaar kickstart met d-boll 3 weken lang meen ik.
Ik weet dat tren ook wel levertoxisch is maar ik heb de tren 2x gezet en dit op 250mg..bovendien waren de klachten in week 1 al begonnen dus het lijkt me sterk dat het hiervan komt maargoed, ik kan het allicht vragen of iemand dit ook wel eens gehad heeft..
Ik ben ook met het begin van de kuur begonnen met eiwittenshakes en dit dan 4 keer op een dag..aangezien ik snachts werk heb ik ze voornamelijk snachts ingenomen..alle dingen kunnen bijgedragen hebben aan de huidige toestand

ff jullie zienswijze..

Ik persoonlijk zou eruit stappen aangezien je pas 2x bent wezen zetten. wanneer je kuurt moeten de omstandigheden goed zijn en dat zijn ze duidelijk niet... Mijn voorstel kappen en wachten totdat alles weer relatief rustig is!!!

aan je leverwaardes zien ze niet dat je "ON"bent..ze zien alleen dat die eventueel verhoogd zullen zijn. ze zullen het alleen zien als ze er specifiek naar zoeken. wacht ff af wat de reacties zijn..en geef eventueel aan dat je aan het kuren bent, ivm eventuele medicijnen die ze je willen voorschrijven!

@ jp79, ik denk zelf idd ook dat dit het slimste zou zijn..nakuur erin zetten en dan over een maandje of 4 opnieuw proberen met hetzelfde..

@ G21, ze hebben me al wat medicijnen voorgeschreven (nexium en rantidine), namelijk medicijnen tegen aanmaak van maagzuur..

Terug
Naar boven