XXL Nutrition

blokjes om en om?

v powerrrrrr

Novice
Waardering
0
??? why the long faces?

hoi

ik kwam toevallig op deze site en ik dacht, nu kan ik eindelijk de vraag stellen, waar ik al zoo lang mee op mijn hart zit.. :rolleyes:

waarom hebben sommige mensen hun blokjes 2 aan 2 naast elkaar,
en sommige mensen (zoals ik) hun blokjes om en om?

Laatst bewerkt:
omdat ieder mens een ander lichaam heeft.. (genen, aanleg dus)

Dat is afhankelijk met welke blokkendoos je speelt:D

Maar het is indd in je genen vast gelegt dus je verandert er niets aan.

• Topic Starter Topic Starter
jammer want recht vind ik mooier :p
maar misschien komt dat omdat ik dit gewend ben
whatever, thanks!

En het veranderd ook niet. Dat je niet gaat trainen om je buikspieren recht te krijgen ofzo:D!

lego icm duplo

2 aan 2 naast elkaar krijg je door veel te nken.

de blokjes wat jij ziet zjin tot ''uiting'' gekomen door pezen! bij de een zijn de pezen symmetrisch en bij de ander asymmetrisch! dit zorgt voor het vervelende effect waar jij over klaagt, en van wakker ligt! voor een atleet is natuurlijk cosmetisch (en voor de spier motoriek) gezien de symmetrische beter. maar als je jan doedel bent maakt het geen so-de-donder uit

• Topic Starter Topic Starter
de blokjes wat jij ziet zjin tot ''uiting'' gekomen door pezen! bij de een zijn de pezen symmetrisch en bij de ander asymmetrisch! dit zorgt voor het vervelende effect waar jij over klaagt, en van wakker ligt! voor een atleet is natuurlijk cosmetisch (en voor de spier motoriek) gezien de symmetrische beter. maar als je jan doedel bent maakt het geen so-de-donder uit

nou ik ben een 'atleet' maar ik heb er geen last van hoor, maar nou hoef ik iig niet meer wakker te liggen.. dankjewel :rolleyes::rolleyes:
:p

Terug
Naar boven