MuscleMeat

blood an bone

jefgtturbo

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Iemand deze film gezien?
echt een top film! , hoofrol speler ziet er overigens ****in gruwelijk uit:eek:(micheal jai white)
maar ook jongens als bob sapp spelen mee in de film , het is echt een film met alleen maar grote jongen

wat vinden jullie er van?
Blood-And-Bone-2009-Front-Cover-11460.jpg

Kimbo ? ???
die kan toch niet acteren ?!

toch effe kijken. Thanks voor de tip ;)

ik heb hem gezien, toffe film!
wat je zegt, micheal jai white heeft echt een gruwelijk fysiek

• Topic Starter Topic Starter
nee inderdaad kimbo is niet echt een acteur , maar hij heeft ook maar een klein rolletje! evenals bob sapp , die even een wedstrijdje vecht.

weet je trouwens wat voor soort vechtsT dat is (de manier waarop hij vecht), echt zeer netjes hoor

Ik hoor graag jullie reactie , hoe jullie hem vonden

Laatst bewerkt:
Super film

nee inderdaad kimbo is niet echt een acteur , maar hij heeft ook maar een klein rolletje! evenals bob sapp , die even een wedstrijdje vecht.

weet je trouwens wat voor soort vechtsT dat is (de manier waarop hij vecht), echt zeer netjes hoor

Ik hoor graag jullie reactie , hoe jullie hem vonden
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jai_White
He is an accomplished martial artist, holding seven legitimate black belts in Shotokan, Tae Kwon Do, Kobudo, Goju Ryu, Tang Soo Do, Wushu and Kyokushin :D

Kheb de film gezien, idd zeer chiek, vond zijn vechtscenes in Undisputed 2 trouwens ook super, en die rus wat daarin in vecht, niet normaal wat die kan met zen benen

ik kreeg deze filmnaam van een kennis uit de Gym,had uhm thuis gedownload en gekeken, beviel zeer goed haha Michail jai white is in ''Exit Wounds'' ook een goede acteur,speeltie samen in met steven siegel.

Film net ook gezien, verhaal gaat natuurlijk nergens over maar de vecht scenes waren erg goed.

Terug
Naar boven