XXL Nutrition

blowen

Het ligt er gewoon aan hoeveel je eet...en wat je doet op een dag.
De meeste die blowen hebben vaker ook een slecht ritme...met overdag weinig eten en zodra er geblowd word juist dikke vreetkicks. Ook dit laatste kan je allemaal in de hand houden door gewoon discipline te hebben. Dus wat betreft je vraag... zorg er gewoon voor dat je weet hoeveel kcal je min. moet hebben om je doel te behalen en maak een schema en zorg er voor dat je dus voldoende eet + de juiste verhouding!

Ik zou zeggen kies voor het trainen of het blowen.

Niet allebei...

Pffff, je zal waarschijnlijk niet zoveel moeite hebben met aankomen.

Hoewel het wel meer vet dan spier zal zijn, 4 joints.......is dat trouwens niet een beetje veel? lijkt me sterk dat je genoeg motivatie kan vinden om hard te trainen en clean te eten als je de hele dag stoned bent.

Niet zolang je biefstukken naar binnen blijft metselen tijden je vreetkicks...

• Topic Starter Topic Starter
haha, ik blow 4 x per dag, smorgens smiddags savonds en voor het slapen. voetbal 3 x in de week. 4 x in de week fitniss...vreet me eigen heel de dag de t*ring maar kom geen biet aan...
dus ik dacht zou het niet aan het blowen kunnen liggen?

Ik zou zeggen kies voor het trainen of het blowen.

Niet allebei...

Er zijn genoeg mensen die lopen te zuipen in het weekend, alsof dat gezond is naast dat het ook veel nutteloze calorieën heeft.

Oké de combi van tabak en wiet is niet goed...en zorgt juist voor averechts effect van wat cannabis voor je kan doen. Gezonder is het gewoon het verdampen van wiet en niet roken..(geen teer/nicotine en andere rotzooi) OF het oraal innemen.

Daarnaast vraagt hij volgens mij niet om het advies om te stoppen of door te gaan met wat hij graag doet in zijn vrije tijd???

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

haha, ik blow 4 x per dag, smorgens smiddags savonds en voor het slapen. voetbal 3 x in de week. 4 x in de week fitniss...vreet me eigen heel de dag de t*ring maar kom geen biet aan...
dus ik dacht zou het niet aan het blowen kunnen liggen?

Ik zou zeggen, post eens je voedingsschema :thumbs: en laten we daar even naar kijken :)

Laatst bewerkt:
4 per dag?

damn gast....
get a life

Blowen heeft echt geen grote invloed op je gains, zolang je goed eet en goed traint. Ik ben van 76kg naar 93kg gegaan in de tijd dat ik dagelijks minimaal 1 joint rookte. Het is wel een aanslag op je conditie , dat is ook de reden dat ik helemaal gestopt ben.

Oja met dees lied wordt je zonder wiet ookal stoned http://www.youtube.com/watch?v=z77Mre2eJdI

Laatst bewerkt:
Ow, ik dacht dat er Bowlen stond...

Dat vreetkick gedoe...Ik neem aan dat je daar niet zoveel last van hebt als je 4sticks rookt pd. Ik denk dan ook dat je helemaal niet zoveel eet en meer moet eten. En misschien is dit meer persoonlijk, maar juist voor de joint goed eten, dan stick, ff stoned chillen, en weer eten!

ik smook ook redelijk veel (jajaj alweer e-hero blabla) maar je krijgt er goede eet-kick van, dus geen zorgen. Gewoon eten, veel eten, en niet smoken voor het sporten dan komt het wel goed.

Ik blow zelfs in de cut, it's all about willpower!

No problemo ik ben al vele kiloos aangekomen en ik blow al meer dan 15 jaar.
Maaar ik eet wel goed en ik blow nooit of tenminste bijna nooit voor het trainen!
Het ergste wat je kan doen om je spieren te verliezen is drinken dus wie groot wil worden zal ckrr niet teveel moeten drinken

Laatst bewerkt:
Kap met die shit het levert echt totaal niets op behalve problemen.

En als je toch wil blowen, probeer dan eens een verdamper.

Laatst bewerkt:
kom je slecht aan als je 4 joint per dag rookt? gemiddeld bekeken?

Jezus, wat is dit voor een debiele vraag.

Eerst niet aan kunnen komen (/edit oh dat was een ander, maar toch)

Dan 3 (drie !) keer een topic openen over een tweede kuur

en nu joints ?

Lazer eens op man.

Laatst bewerkt:
Ik zie de humor er wel van in wazzup :)

blowen 4x per dag, dan afvragen waarom je gains niet opschieten en dan een topic over een tweede oral only kuur???

Terug
Naar boven